نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي و مقايسه مهارت هاي خواندن دانش آموزان شنوا و کم شنواي شديد پايه پنجم ابتدايي شهر تهران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* همدان، رو به روی پارک مردم، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان، دانشکده علوم توانبخشی، گروه آموزشی گفتاردرمانی
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

رضایی، م.، و راشدی‌، و.، و تهرانی، ل. (1392). بررسی و مقایسه مهارت های خواندن دانش آموزان شنوا و کم شنوای شدید پایه پنجم ابتدایی شهر تهران. آرشیو توانبخشی (توانبخشی), 14(1 (مسلسل 56)), 17-22. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200044



Vancouver : کپی

رضایی محمد، راشدی‌ وحید، تهرانی لعیا. بررسی و مقایسه مهارت های خواندن دانش آموزان شنوا و کم شنوای شدید پایه پنجم ابتدایی شهر تهران. آرشیو توانبخشی (توانبخشی). 1392 [cited 2022August18];14(1 (مسلسل 56)):17-22. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200044



IEEE : کپی

رضایی، م.، راشدی‌، و.، تهرانی، ل.، 1392. بررسی و مقایسه مهارت های خواندن دانش آموزان شنوا و کم شنوای شدید پایه پنجم ابتدایی شهر تهران. آرشیو توانبخشی (توانبخشی), [online] 14(1 (مسلسل 56)), pp.17-22. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=200044.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 151 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی