برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1392 , دوره  9 , شماره  2 ; از صفحه 65 تا صفحه 84 .
 
عنوان مقاله: 

مقايسه کارايي دوره يادگيري ترکيبي با دوره هاي يادگيري الکترونيکي و حضوري در درس رياضي در ميان دانش آموزان دختر و پسر سال اول دبيرستان شهرستان اردبيل

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
*
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عبداله زاده، ع. (1392). مقایسه کارایی دوره یادگیری ترکیبی با دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری در درس ریاضی در میان دانش آموزان دختر و پسر سال اول دبیرستان شهرستان اردبیل. اندیشه های نوین تربیتی, 9(2), 65-84. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=199077



Vancouver : کپی

عبداله زاده علی اکبر. مقایسه کارایی دوره یادگیری ترکیبی با دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری در درس ریاضی در میان دانش آموزان دختر و پسر سال اول دبیرستان شهرستان اردبیل. اندیشه های نوین تربیتی. 1392 [cited 2021October24];9(2):65-84. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=199077



IEEE : کپی

عبداله زاده، ع.، 1392. مقایسه کارایی دوره یادگیری ترکیبی با دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری در درس ریاضی در میان دانش آموزان دختر و پسر سال اول دبیرستان شهرستان اردبیل. اندیشه های نوین تربیتی, [online] 9(2), pp.65-84. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=199077.



 

 
بازدید یکساله 276 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی