نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي و نقد برنامه فلسفه براي كودكان از منظر حکمت متعاليه

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه باقرالعلوم (ع)
 
چکیده: 
هدف کلي اين مقاله بررسي و نقد برنامه فلسفه براي کودکان از منظر حکمت متعاليه است. سوال کلي تحقيق عبارت است از اين که مباني فلسفي برنامه فلسفه براي کودکان چيست و بر اساس حکمت متعاليه چه نقدهايي بر آن وارد است؟ در اين مقاله، از روش پژوهش تحليلي - استنتاجي استفاده شده است. شواهد نشان گر وجود وجوه اشتراک و افتراق ميان برنامه فلسفه براي کودکان و مباني فلسفي حکمت متعاليه است. بر اين اساس نقدهايي به برنامه فلسفه براي کودکان از منظر حکمت متعاليه وارد شده است. با اين حال با توجه به وجوه اشتراکي که ميان اين برنامه با حکمت متعاليه وجود دارد، با حذف عناصر ناهمسان و اضافه نمودن عناصر لازم و انجام اصلاحاتي در اين برنامه، با در نظر گرفتن مدل بومي سازي شده اين برنامه مي توان آن را در نظام تعليم و تربيت کشورمان به کار گرفت.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

ستاری، ع. (1391). بررسی و نقد برنامه فلسفه برای کودکان از منظر حکمت متعالیه. تفکر و کودک, 3(2 (پیاپی 6)), 83-106. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=198857



Vancouver : کپی

ستاری علی. بررسی و نقد برنامه فلسفه برای کودکان از منظر حکمت متعالیه. تفکر و کودک. 1391 [cited 2022May16];3(2 (پیاپی 6)):83-106. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=198857



IEEE : کپی

ستاری، ع.، 1391. بررسی و نقد برنامه فلسفه برای کودکان از منظر حکمت متعالیه. تفکر و کودک, [online] 3(2 (پیاپی 6)), pp.83-106. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=198857.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 253 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی