برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

تاثير روش آموزشي بازي بر رضايت دانشجويان و پيشرفت تحصيلي آن ها در درس آناتومي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

شکور، م.، و حقانی، ف.، و شکری، ط.، و بهرامیان، ح. (1392). تاثیر روش آموزشی بازی بر رضایت دانشجویان و پیشرفت تحصیلی آن ها در درس آناتومی. مجله دانشکده پزشکی اصفهان, 31(244), 1038-1047. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=198831



Vancouver : کپی

شکور مهسا، حقانی فریبا، شکری طیبه، بهرامیان حمید. تاثیر روش آموزشی بازی بر رضایت دانشجویان و پیشرفت تحصیلی آن ها در درس آناتومی. مجله دانشکده پزشکی اصفهان. 1392 [cited 2021October21];31(244):1038-1047. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=198831



IEEE : کپی

شکور، م.، حقانی، ف.، شکری، ط.، بهرامیان، ح.، 1392. تاثیر روش آموزشی بازی بر رضایت دانشجویان و پیشرفت تحصیلی آن ها در درس آناتومی. مجله دانشکده پزشکی اصفهان, [online] 31(244), pp.1038-1047. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=198831.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 174 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی