برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ميزان يادگيري دانشجويان توان بخشي از درس نورولوژي در روش سختراني و يادگيري مبتني بر تيم (TBL)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه علوم پایه توانبخشی، دانشکده توانبخشی، مرکز تحقیقات توانبخشی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش علومپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

جعفری، ز. (1392). میزان یادگیری دانشجویان توان بخشی از درس نورولوژی در روش سخترانی و یادگیری مبتنی بر تیم (TBL) . مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, 13(6 (پیاپی 56)), 448-456. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=197194



Vancouver : کپی

جعفری زهرا. میزان یادگیری دانشجویان توان بخشی از درس نورولوژی در روش سخترانی و یادگیری مبتنی بر تیم (TBL) . مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. 1392 [cited 2022January27];13(6 (پیاپی 56)):448-456. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=197194



IEEE : کپی

جعفری، ز.، 1392. میزان یادگیری دانشجویان توان بخشی از درس نورولوژی در روش سخترانی و یادگیری مبتنی بر تیم (TBL) . مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, [online] 13(6 (پیاپی 56)), pp.448-456. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=197194.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 88 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی