برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

طراحي مدل سودآوري مشتري براي سازمان: صنعت الکترونيک در ايران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

خدادادحسینی، س.، و اصانلو، ب.، و مشبکی اصفهانی، ا.، و کردنائیج، ا. (1392). طراحی مدل سودآوری مشتری برای سازمان: صنعت الکترونیک در ایران. پژوهش های مدیریت در ایران, 17(1 (پیاپی 78)), 0-0. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=195450



Vancouver : کپی

خدادادحسینی سیدحمید، اصانلو بهاره، مشبکی اصفهانی اصغر، کردنائیج اسداله. طراحی مدل سودآوری مشتری برای سازمان: صنعت الکترونیک در ایران. پژوهش های مدیریت در ایران. 1392 [cited 2021August05];17(1 (پیاپی 78)):0-0. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=195450



IEEE : کپی

خدادادحسینی، س.، اصانلو، ب.، مشبکی اصفهانی، ا.، کردنائیج، ا.، 1392. طراحی مدل سودآوری مشتری برای سازمان: صنعت الکترونیک در ایران. پژوهش های مدیریت در ایران, [online] 17(1 (پیاپی 78)), pp.0-0. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=195450.



 

 
بازدید یکساله 167 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی