برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مدل تاثير برندسازي داخلي بر رفتار شهروندي برند در صنعت هتلداري

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

هادی زاده مقدم، ا.، و جمالی کاپک، ش.، و رضایی، م. (1391). مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری. پژوهش های مدیریت در ایران, 16(3 (پیاپی 76)), 203-223. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=194999



Vancouver : کپی

هادی زاده مقدم اکرم، جمالی کاپک شهرام، رضایی مرتضی. مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری. پژوهش های مدیریت در ایران. 1391 [cited 2021September18];16(3 (پیاپی 76)):203-223. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=194999



IEEE : کپی

هادی زاده مقدم، ا.، جمالی کاپک، ش.، رضایی، م.، 1391. مدل تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری. پژوهش های مدیریت در ایران, [online] 16(3 (پیاپی 76)), pp.203-223. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=194999.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 403 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی