برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مدل راهبردي تبليغات الکترونيک اثربخش رفتار مصرف کنندگان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه
 
چکیده: 
از ديرباز مديران و بازاريابان بطور جدي به دنبال فهم اين مهم بوده اند که تبليغات چگونه بر تصميمات مشتريان و مصرف کنندگان تاثير مي گذارد و اصولا اين تاثيرگذاري آيا از يک فرآيند و مدل خاصي تبعيت مي کند يا خير؟ لذا تحقيقات زيادي پيرامون اين موضوع صورت گرفته که تعدادي از آنها تائيد کننده يکديگر و تعدادي از آنها در مقابل يکديگر قرار دارند. نتايج اين تحقيقات که ارائه کننده مدل هاي مختلف از سال 1898 تاکنون است (بيش از 30 مدل) در اين تحقيق جمع آوري و مورد نقد و بررسي قرار گرفته اند. اين بررسي ابتدا الگوهاي سلسه مراتب سنتي را توصيف مي کند و سپس به بحث درباره الگوهاي سلسه مراتب نوين مي پردازد. با توجه به پيشرفتهاي ساليان اخير و ورود ابزارهاي الکترونيک ارتباطات که بواسطه آن تبليغات اينترنتي (الکترونيک) تبديل به يکي از کانالهاي مهم بازاريابي براي شرکتها شده است. لذا مدل راهبردي براي تبليغات اينترنتي با توجه به نقد و بررسي مدل هاي گذشته، ارائه شده است.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

حمیدی زاده، م.، و یزدانی، ن. (1390). مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی, 3(6), 150-176. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191618



Vancouver : کپی

حمیدی زاده محمدرضا، یزدانی ناصر. مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی. 1390 [cited 2021December09];3(6):150-176. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191618



IEEE : کپی

حمیدی زاده، م.، یزدانی، ن.، 1390. مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی, [online] 3(6), pp.150-176. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=191618.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 360 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی