برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

مولفه هاي روش شناختي پژوهش پديدارشناختي در تعليم و تربيت

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه خوارزمی (تربیت معلم تهران سابق)
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

برخورداری، ر.، و باقری، خ. (1391). مولفه های روش شناختی پژوهش پدیدارشناختی در تعلیم و تربیت. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد), 2(2), 121-140. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190259



Vancouver : کپی

برخورداری رمضان، باقری خسرو. مولفه های روش شناختی پژوهش پدیدارشناختی در تعلیم و تربیت. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد). 1391 [cited 2021October21];2(2):121-140. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190259



IEEE : کپی

برخورداری، ر.، باقری، خ.، 1391. مولفه های روش شناختی پژوهش پدیدارشناختی در تعلیم و تربیت. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد), [online] 2(2), pp.121-140. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=190259.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 376 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی