برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1388 , دوره  16 , شماره  2 ; از صفحه 31 تا صفحه 50 .
 
عنوان مقاله: 

تحليل مراکز اطلاعاتي از ديدگاه بازاريابي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 
هدف اصلي اين مقاله، مطالعه مدل هاي تحليل سازمان از نگاه بازاريابي و انتخاب مدل مناسب براي سازمان ها و مراکز اطلاع رساني است. به اين منظور مطالعات کتابخانه اي روي منابع، متون و ادبيات علمي مربوط به مفاهيم و اصول بازاريابي، بازاريابي خدمات و بازاريابي سازمان هاي اطلاع رساني، انجام شده است که نتايج آن در ادامه به صورت جمع بندي شده آمده است. در مرحله بعد، به بررسي و بازنگري سازمان ها و مراکز اطلاع رساني و مرور اهداف، وظايف، ساختار و رويکردهاي موجود در آنها پرداخته شد و در نهايت با جمع بندي مطالب پيش گفته، مدلي جهت تحليل سازمان ها و مراکز اطلاع رساني از منظر بازاريابي ارائه شده است.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کاظمی، ح.، و منصوری موید، ف.، و نقشینه، ن. (1388). تحلیل مراکز اطلاعاتی از دیدگاه بازاریابی. مجله علوم انسانی, 16(2), 31-50. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=185629



Vancouver : کپی

کاظمی حمید، منصوری موید فرشته، نقشینه نادر. تحلیل مراکز اطلاعاتی از دیدگاه بازاریابی. مجله علوم انسانی. 1388 [cited 2022January18];16(2):31-50. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=185629



IEEE : کپی

کاظمی، ح.، منصوری موید، ف.، نقشینه، ن.، 1388. تحلیل مراکز اطلاعاتی از دیدگاه بازاریابی. مجله علوم انسانی, [online] 16(2), pp.31-50. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=185629.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 151 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی