7 SID.ir | بررسي تاثير ارزش مبتني بر فايده و ارزش لذت جويانه بر نگرش کلي مشتريان مراکز خريد (مطالعه موردي: هايپر استار)
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
عنوان مقاله: 

بررسي تاثير ارزش مبتني بر فايده و ارزش لذت جويانه بر نگرش کلي مشتريان مراکز خريد (مطالعه موردي: هايپر استار)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قزوین
 
چکیده: 

اين مقاله بر پايه خريد از مراکز خريد است، که به بررسي گرايش هاي مشتريان با استفاده از ارزش لذت جويانه و ارزش مبتني بر فايده پرداخته است. به علاوه به بررسي تمايز ادراک شده مشتريان که تاثير مستقيم بر ادراکات آن ها خواهد داشت. يک عامل تعيين کننده در ارزيابي مراکز خريد به دست آمد که آن ارزش لذت جويانه بود که بيشتر مباحث مقاله را پوشش مي دهد.
اين مقاله بررسي مي کند که چگونه نگرش هاي تک تک مشتريان مي تواند احساس وابستگي به مراکز خريد را ايجاد کند زيرا به وجود آوردن چنين ارتباطي با مشتريان مهم است. اين يافته ها راه هاي اميدبخشي را براي فروشگاه هاي بزرگ (مراکز خريد) جهت رسيدن به هدف نهايي خود نشان مي دهد. اين مطالعه از 203 نفر از مشتريان يک مرکز خريد (فروشگاه هايپر استار) به عمل آمده است. داده ها با استفاده از مدل ساختاري تحليل شده است. تمايزه ادراک شده، احساس دلبستگي به مکان، هيجان خريد (مثبت، منفي) و نگرش کلي مشتريان مراکز خريد از طريق مدل مفهومي بررسي شده است و همچنين مفاهيم مديريتي مهمي براي مراکز خريد در توسعه استراتژي هاي جديد جهت پيشرفت و راه کارها و محدوديت ها مقاله مورد بحث قرار گرفته است
.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 205
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی