برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

انتخاب بهينه ابزارهاي ارتباطات بازاريابي يکپارچه با رويکرد تحليل سلسله مراتبي فازي (مطالعه موردي گروه توليدي لوازم خانگي)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت، دانشگاه اصفهان
 
چکیده: 

هدف از نگارش مقاله حاضر، رتبه بندي کانال هاي ارتباطات بازاريابي به منظور گزينش مناسب ترين کانال ها مي باشد. توجه به هدايت منابع محدود به سمت کانال هاي اصلي ارتباطات بازاريابي امري ضروري است. در اين پژوهش، کانال هاي اصلي و اولويت دار در ارتباطات بازاريابي شناسايي مي شود. در اين راستا از روش تحليل سلسله مراتبي فازي جهت اولويت بندي اين کانال ها استفاده مي شود. نتايج به دست آمده در اين مورد حاکي از آن است که تبليغات بالاترين رتبه را در ميان کانال هاي ارتباطات بازاريابي در "محصول- بازار" مورد بررسي دارا مي باشد، لذا اصلي ترين کانال در ارتباطات بازاريابي آن "محصول- بازار" مي باشد. پژوهش حاضر از نوع توصيفي- پيمايشي مي باشد. براي جمع آوري اطلاعات مربوط به ادبيات موضوع از روش هاي کتابخانه اي و براي استخراج معيارها و گزينه هاي پژوهش علاوه بر مطالعه ادبيات موضوع، از نظر کارشناسان مرتبط با موضوع پژوهش استفاده گرديده است. همچنين جهت تجزيه و تحليل داده ها از روش تحليل سلسله مراتبي فازي (FAHP) استفاده گرديده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

محمدشفیعی، م.، و کتابی، س.، و شاکر اردکانی، م.، و محمدشفیعی، م. (1391). انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی گروه تولیدی لوازم خانگی). تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی), 9(3 (پیاپی 34)), 13-26. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=185262



Vancouver : کپی

محمدشفیعی مجید، کتابی سعیده، شاکر اردکانی محمد، محمدشفیعی مسیح. انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی گروه تولیدی لوازم خانگی). تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی). 1391 [cited 2021October28];9(3 (پیاپی 34)):13-26. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=185262



IEEE : کپی

محمدشفیعی، م.، کتابی، س.، شاکر اردکانی، م.، محمدشفیعی، م.، 1391. انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی گروه تولیدی لوازم خانگی). تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی), [online] 9(3 (پیاپی 34)), pp.13-26. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=185262.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 0 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی