برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستاي تبليغات اينترنتي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه فردوسی مشهد
 
چکیده: 

اين مقاله با هدف بررسي تاثير ارزش بر نگرش در راستاي تبليغات اينترنتي با توجه به نقش جنسيت شکل گرفته است. براي نيل به اين هدف، فضاي نمونه 252 نفري از دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه فردوسي مشهد با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گيري تصادفي طبقه بندي شده انتخاب گرديد. همچنين ابزار گردآوري داده ها پرسشنامه استاندارد شده دوکافي (1996) و زانگ و وانگ (2005)، بوده است که روايي و پايايي آن تاييد گرديده و داده هاي جمع آوري شده با استفاده از نرم افزار اسمارت پي.ال.اس مورد تحليل قرار گرفته است. نتايج به دست آمده نشان داد که ارزش درک شده کاربران از سرگرمي و آگاهي بخشي به عنوان دو استراتژي پرکابرد در زمينه تبليغات اينترنتي، ارتباط مستقيم و معناداري با نگرش در راستاي تبليغات اينترنتي دارد و همچنين جنسيت، بر ارتباط بين ارزش درک شده آگاهي بخشي و سرگرمي و نگرش، تاثير تعديل کننده دارد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

کفاش پور، آ.، و رحیم نیا، ف.، و نبی زاده، ط. (1390). ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین, 1(3), 79-98. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=173340



Vancouver : کپی

کفاش پور آذر، رحیم نیا فریبرز، نبی زاده طاهره. ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین. 1390 [cited 2021October22];1(3):79-98. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=173340



IEEE : کپی

کفاش پور، آ.، رحیم نیا، ف.، نبی زاده، ط.، 1390. ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین, [online] 1(3), pp.79-98. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=173340.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 97 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی