APA :
کپیشاه حسینی، م.، و اخلاصی، ا.، و رحمانی، ک. (1390). ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین, 1(3), 63-77. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=173337
Vancouver :
کپی شاه حسینی محمدعلی، اخلاصی امیر، رحمانی کمال الدین. ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین. 1390 [cited 2021April10];1(3):63-77. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=173337
IEEE :
کپی شاه حسینی، م.، اخلاصی، ا.، رحمانی، ک.، 1390. ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین, [online] 1(3), pp.63-77. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=173337>.