برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1390 , دوره  21 , شماره  64 ; از صفحه 89 تا صفحه 116 .
 
عنوان مقاله: 

الگوي يکپارچه راهبردهاي توليد بازاريابي و کسب و کار و تاثير آنها بر عملکرد سازمان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

اعرابی، س.، و مصطفوی، ا. (1390). الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تاثیر آنها بر عملکرد سازمان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول, 21(64), 89-116. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=173228



Vancouver : کپی

اعرابی سیدمحمد، مصطفوی امیر. الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تاثیر آنها بر عملکرد سازمان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول. 1390 [cited 2021April11];21(64):89-116. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=173228



IEEE : کپی

اعرابی، س.، مصطفوی، ا.، 1390. الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تاثیر آنها بر عملکرد سازمان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول, [online] 21(64), pp.89-116. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=173228>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 0 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی