نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
تابستان 1390 , دوره  4 , شماره  12 ; از صفحه 95 تا صفحه 110 .
 
عنوان مقاله: 

الگوي شناسايي عوامل موثر بر فرآيند شکل گيري وفاداري مشتريان فروشگاه هاي الکترونيکي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علامه طباطبایی
 
چکیده: 
وفاداري الکترونيکي به حمايت ثابت و پايدار مشتريان الکترونيکي اشاره داشته و سعي در پرداختن به موضوع وفاداري در محيط هاي الکترونيکي دارد. اين واژه نتيجه ترکيب دو حوزه فناوري اطلاعات در فضاي اينترنت و مفهوم وفاداري در مباحث رفتاري است که مطالعه آن مستلزم توجه همزمان به هر دو حوزه مي باشد. هدف اين تحقيق ارائه مدلي کاربردي در جهت شناسايي عوامل تاثيرگذار بر فرآيند شکل گيري وفاداري الکترونيکي مشتريان فروشگاه هاي الکترونيکي مي باشد که در اين الگو فرآيند وفاداري الکترونيکي به سه فاز شناخت، اثرگذاري و عمل تقسيم شده است. در اين پژوهش که به صورت پيمايشي و با استفاده از پرسشنامه بر روي نمونه اي به حجم 276 نفر بر گرفته از جامعه آماري شامل مشتريان فروشگاه هاي الکترونيکي فعال در زمينه کسب و کار رايانه و ملزومات آن انجام شده است، مدل تحقيق مورد برازش قرار گرفته و پس از برازش مدل پژوهش با استفاده از نرم افزار ليزرل، بررسي سوال هاي پژوهش در دستور کار قرار گرفت و در نهايت عوامل رضايت الکترونيکي، اعتماد الکترونيکي و کيفيت فروشگاه هاي الکترونيکي به عنوان شاخص هاي تاثيرگذار بر وفاداري الکترونيکي شناسايي گرديدند.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

سیدنقوی، م.، و شکیباجمال آباد، غ. (1390). الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. پژوهش های مدیریت عمومی, 4(12), 95-110. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=171935



Vancouver : کپی

سیدنقوی میرعلی، شکیباجمال آباد غدیر. الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. پژوهش های مدیریت عمومی. 1390 [cited 2022August15];4(12):95-110. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=171935



IEEE : کپی

سیدنقوی، م.، شکیباجمال آباد، غ.، 1390. الگوی شناسایی عوامل موثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. پژوهش های مدیریت عمومی, [online] 4(12), pp.95-110. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=171935.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 233 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی