برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1390 , دوره  2 , شماره  5 ; از صفحه 149 تا صفحه 164 .
 
عنوان مقاله: 

تعيين اولويت راهبردي به منظور بهبود كيفيت خدمات مشتريان بانكي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه شهید بهشتی
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

سبحانی فرد، ی.، و اخوان خرازیان، م. (1390). تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی. مطالعات مدیریت راهبردی, 2(5), 149-164. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=164992



Vancouver : کپی

سبحانی فرد یاسر، اخوان خرازیان مریم. تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی. مطالعات مدیریت راهبردی. 1390 [cited 2021June13];2(5):149-164. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=164992



IEEE : کپی

سبحانی فرد، ی.، اخوان خرازیان، م.، 1390. تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی. مطالعات مدیریت راهبردی, [online] 2(5), pp.149-164. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=164992.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 76 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی