برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

فرا روش تحقيقات انجام شده در زمينه عوامل موثر بر رضايت مشتري: تحليل اسنادي پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري دانشگاه هاي دولتي تهران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه تهران
 
چکیده: 

تحقيقات مديريت با چالشهاي فراواني روبروست به گونه اي که اثربخشي اين تحقيقات تحت تاثير توجه و يا عدم توجه به اين چالش ها مي باشد. يکي از مهمترين اين چالش ها، چالش روش شناسي انجام پژوهش ها در زمينه هاي مختلف مديريت است. به عقيده بسياري از صاحب نظران علم مديريت ايران، ضعف روش شناسي يکي از نقاط ضعف پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري در کشورمان مي باشد. در اين بين يکي از موضوعات رايج در حوزه تحقيقات مديريت بازاريابي، رضايت مشتري است؛ لذا با اين هدف در اين مقاله با استفاده از روش شناسي فرا روش به نقد و آسيب شناسي روش شناسي تحقيقات انجام شده در حوزه عوامل موثر بر رضايت مشتري در تعدادي از دانشگاه هاي دولتي تهران پرداخته شده است. ابزار اين تحقيق چک ليست بوده و جامعه آماري تحقيق شامل 33 پايان نامه کارشناسي ارشد و دکتري است. نتايج نشان داد که پايان نامه هاي بررسي شده از نظر ملاحظات نمونه گيري، ذکر ابزار گردآوري داده ها و خود روش شناسي به طور اخص داراي مشکلات اساسي بوده اند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

محمدنژادشورکایی، م.، و جشنی آرانی، م.، و یزدانی، ح. (1390). فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل موثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی تهران. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), 10(6 (پیاپی 39)), 141-164. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=164954



Vancouver : کپی

محمدنژادشورکایی مجتبی، جشنی آرانی مجتبی، یزدانی حمیدرضا. فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل موثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی تهران. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)). 1390 [cited 2021October25];10(6 (پیاپی 39)):141-164. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=164954



IEEE : کپی

محمدنژادشورکایی، م.، جشنی آرانی، م.، یزدانی، ح.، 1390. فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل موثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی تهران. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), [online] 10(6 (پیاپی 39)), pp.141-164. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=164954.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 394 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی