برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

عوامل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند شرکت هاي بيمه از نگاه مشتريان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه علامه طباطبائی
 
چکیده: 

موفقيت يك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشني تعيين مي گردد كه سازمان براي خودش قرار مي دهد. براي بسياري از سازمان هاي خدماتي، سود يك هدف مهم است و مي تواند تركيبي از نتايج مالي كوتاه مدت (افزايش منابع يا جريان نقدي) و افزايش ارزش ويژه برند باشد. عواملي چون كيفيت ادراك شده، وفاداري به برند، آگاهي برند و تداعي برند، ابعاد تشكيل دهنده ارزش ويژه برند هستند. «آکر» يکي از برجسته ترين دانشمنداني است که عوامل موثر بر ارزش ويژه برند را در قالب يک مدل ارائه کرده است.
نتايج تحقيق نشان مي دهد کيفيت ادراک شده، وفاداري برند و تداعي گرها بر ارزش ويژه برند شرکت هاي بيمه اي به طور مستقيم تاثيرگذارند و آگاهي از برند بر ارزش ويژه برند به طور مستقيم موثر نيست.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

دهدشتی شاهرخ، ز.، و سیدمطهری، س.، و کجوری، ح. (1391). عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه), 27(1 (مسلسل 105)), 75-99. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=162583



Vancouver : کپی

دهدشتی شاهرخ زهره، سیدمطهری سیدمهدی، کجوری حمیدرضا. عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه). 1391 [cited 2021May13];27(1 (مسلسل 105)):75-99. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=162583



IEEE : کپی

دهدشتی شاهرخ، ز.، سیدمطهری، س.، کجوری، ح.، 1391. عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه), [online] 27(1 (مسلسل 105)), pp.75-99. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=162583.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 319 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی