برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

توسعه يك مدل مفهومي براي طراحي سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
*
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
Cite:
APA : کپی

صنیعی منفرد، م.، و خوش الحان، ف.، و موسوی مدنی، ف.، و رضاییان فردویی، ص. (1386). توسعه یک مدل مفهومی برای طراحی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). مدیریت فردا, 5(17), 54-70. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=161919



Vancouver : کپی

صنیعی منفرد محمدعلی، خوش الحان فرید، موسوی مدنی فریبرز، رضاییان فردویی صدیقه. توسعه یک مدل مفهومی برای طراحی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). مدیریت فردا. 1386 [cited 2021April13];5(17):54-70. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=161919



IEEE : کپی

صنیعی منفرد، م.، خوش الحان، ف.، موسوی مدنی، ف.، رضاییان فردویی، ص.، 1386. توسعه یک مدل مفهومی برای طراحی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). مدیریت فردا, [online] 5(17), pp.54-70. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=161919>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 155 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی