نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

اثربخشي يادگيري مشاركتي بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره ابتدايي شهر تبريز

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه پیام نور، واحد بستان آباد
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

استوار، ن. (1389). اثربخشی یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی شهر تبریز. پیک نور- علوم انسانی, 8(1 (ویژه روانشناسی و علوم تربیتی 1)), 100-110. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=155616



Vancouver : کپی

استوار نگار. اثربخشی یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی شهر تبریز. پیک نور- علوم انسانی. 1389 [cited 2022May20];8(1 (ویژه روانشناسی و علوم تربیتی 1)):100-110. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=155616



IEEE : کپی

استوار، ن.، 1389. اثربخشی یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی شهر تبریز. پیک نور- علوم انسانی, [online] 8(1 (ویژه روانشناسی و علوم تربیتی 1)), pp.100-110. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=155616.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 640 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی