APA :
کپیفرامرزی، م. (1390). مقایسه تطبیقی با رویکرد نشانه شناسی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران و شبکه های ماهواره ای. مطالعات رسانه ای, 6(12), 93-118. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=154278
Vancouver :
کپی فرامرزی محسن. مقایسه تطبیقی با رویکرد نشانه شناسی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران و شبکه های ماهواره ای. مطالعات رسانه ای. 1390 [cited 2022May19];6(12):93-118. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=154278
IEEE :
کپی فرامرزی، م.، 1390. مقایسه تطبیقی با رویکرد نشانه شناسی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران و شبکه های ماهواره ای. مطالعات رسانه ای, [online] 6(12), pp.93-118. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=154278.