6 SID.ir | ارائه چارچوبي براي تبيين اهداف و سياست هاي عمومي نظام نوآوري بازرگاني از منظر وزارتي
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

ارائه چارچوبي براي تبيين اهداف و سياست هاي عمومي نظام نوآوري بازرگاني از منظر وزارتي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی
 
چکیده: 

نظام ملي نوآوري بازرگاني به عنوان يک نظام نوآوري بخشي مي تواند بر اساس مجموعه اي از اهداف، کارکردها، نهادها و سياست ها تعريف شود. وزارت بازرگاني به عنوان متولي سياست گذاري و تدوين راهبردهاي حاکميتي بخش بازرگاني نقش کليدي را در اين نظام برعهده دارد. در اين مطالعه اهداف و سياست هاي عمومي که وزارت بازرگاني مي تواند براي نظام نوآوري بازرگاني تعريف نمايد، احصا شده و متناسب با کارکردها و اهداف يک نظام نوآوري ارائه شده است. نتايج اين مطالعه چارچوبي براي سياست گذاري در حوزه توسعه نوآوري بازرگاني ارائه مي دهد که بر اساس آن مي توان راهبردها و برنامه هاي توسعه نوآوري بازرگاني را تعريف نمود. در اين مطالعه علاوه بر استفاده از نظريه هاي ارائه شده در زمينه نظام هاي نوآوري از نظرهاي خبرگان بازرگاني به صورت انجام مصاحبه و نظرسنجي پرسشنامه اي استفاده شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 110
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی