برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

تاثير آموزش بازي درماني مادران بر مشکلات رفتاري کودکان داراي ناتواني هاي يادگيري

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* باشگاه پژوهشگران جوان، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اردبیل
 
چکیده: 
هدف از مطالعه حاضر بررسي تاثير آموزش بازي درماني مادران بر مشکلات رفتاري کودکان داراي ناتواني هاي يادگيري بود. روش پژوهش در اين تحقيق شبه آزمايشي بود. نمونه تحقيق شامل 15 دانش آموز بود که از طريق روش تصادفي انتخاب شدند. مادران نمونه تحقيق طي 5 جلسه، در برنامه آموزش بازي درماني شرکت کردند. مادران آزمودني ها پرسشنامه مشکلات رفتاري راتر را تکميل کردند. داده ها با استفاده از آزمون آماري t وابسته تحليل شدند. نتايج نشان داد که آموزش بازي درماني مادران موجب کاهش مشکلات رفتاري در کودکان شده است (P<0.001).
 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

تکلوی، س. (1390). تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری, 1(1), 44-59. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=151091



Vancouver : کپی

تکلوی سمیه. تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری. 1390 [cited 2022January17];1(1):44-59. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=151091



IEEE : کپی

تکلوی، س.، 1390. تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری, [online] 1(1), pp.44-59. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=151091.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 713 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی