APA :
کپیطاهرپورکلانتری، ح.، و طیبی طلوع، ا. (1389). رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), 9(1 (پیاپی 34)), 109-122. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=150570
Vancouver :
کپی طاهرپورکلانتری حبیب اله، طیبی طلوع احمد. رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)). 1389 [cited 2022May20];9(1 (پیاپی 34)):109-122. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=150570
IEEE :
کپی طاهرپورکلانتری، ح.، طیبی طلوع، ا.، 1389. رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)), [online] 9(1 (پیاپی 34)), pp.109-122. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=150570.