5 SID.ir | عوامل موثر بر پذيرش بانکداري الکترونيک در ميان مشتريان بانک پارسيان
برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

 
عنوان مقاله: 

عوامل موثر بر پذيرش بانکداري الکترونيک در ميان مشتريان بانک پارسيان

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی
 
چکیده: 

يکي از موانع عمده بر سر راه توسعه بانکداري الکترونيک عدم پذيرش اين تکنولوژي توسط مشتريان و تمايل به رويه هاي بانکداري سنتي عنوان شده است، اين مقاله مبتني بر تحقيقي است که به بررسي عوامل موثر بر پذيرش بانکداري الکترونيک در ميان مشتريان بانک پارسيان با استفاده از مدل پيکاراينن مي پردازد طبق اين مدل عوامل موثر بر پذيرش بانکداري الکترونيک عبارتند از: مفيد بودن، سهولت استفاده، لذت بخش بودن، اطلاعات در زمينه بانکداري الکترونيک، امنيت و محرمانه بودن، کيفيت ارتباط اينترنتي که در قالب شش فرضيه ارائه شدند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

  چکیده انگلیسی بازدید یکساله 241
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی