نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1389 , دوره  2 , شماره  3 ; از صفحه 185 تا صفحه 191 .
 
عنوان مقاله: 

آموزش مستقيم

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 
آموزش مستقيم يك مدل ويژه از آموزش معلم محور است. اين روش از لحاظ تاكيد بر اهميت آموزش (چگونه مطالب به شاگرد آموخته شده است) و نيز اهميت طراحي برنامه درسي (به دانش آموز چه چيزي آموزش داده شده و به چه ترتيبي) با ديگر رويكردهاي آموزشي متفاوت است.
 
کلید واژه: 


 
موضوعات مرتبط: 
-
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
طرح های مرتبط: 
 
مقالات بین المللی مرتبط: 
  • No item.
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

تارور، س.، و امیری مجد، م. (1389). آموزش مستقیم. علوم رفتاری, 2(3), 185-191. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=129858



Vancouver : کپی

تارور سارا، امیری مجد مجتبی. آموزش مستقیم. علوم رفتاری. 1389 [cited 2022July02];2(3):185-191. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=129858



IEEE : کپی

تارور، س.، امیری مجد، م.، 1389. آموزش مستقیم. علوم رفتاری, [online] 2(3), pp.185-191. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=129858.



 

 
بازدید یکساله 352 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی