برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

ارزيابي كيفيت خدمات بخش دولتي با داده هاي فازي

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* گروه مدیریت صنعتی، دانشگاه تربیت مدرس
 
چکیده: 

در اين مقاله TOPSIS به عنوان يک تکنيک تصميم گيري، براي ارزيابي کيفيت خدمات بخش دولتي، در يک محيط فازي که ابهام و ذهني بودن با واژگان زباني نشان داده مي شود، با به کارگيري اعداد فازي مثلثي (TFN) توسعه داده شده است. کيفيت خدمات از معيارهاي ناملموس بسياري که اندازه گيري اکثر آن ها چندان آسان نيست تشکيل شده است. اين ويژگي ها ارزيابي کيفيت خدمات را با مشکل مواجه مي سازد. در اين تحقيق به منظور مقابله با اين موضوع از تئوري مجموعه هاي فازي در ارزيابي کيفيت خدمات استفاده شده است. اوزان اهميت هر معيار با واژگان زباني در قالب اعداد فازي مثلثي بيان شده است و با به کارگيري TOPSIS شکاف هاي (شکاف 5 و شکاف 6) موجود در مدل شکاف کيفيت خدمات تعيين شده است.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

آذر، ع.، و رضایی پندری، ع.، و جعفری نژاد، ن. (1389). ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی با داده های فازی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 10(2 (پیاپی 40)), 13-38. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=126036



Vancouver : کپی

آذر عادل، رضایی پندری عباس، جعفری نژاد نوید. ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی با داده های فازی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی. 1389 [cited 2021September23];10(2 (پیاپی 40)):13-38. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=126036



IEEE : کپی

آذر، ع.، رضایی پندری، ع.، جعفری نژاد، ن.، 1389. ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی با داده های فازی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, [online] 10(2 (پیاپی 40)), pp.13-38. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=126036.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 220 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی