APA :
کپیپویا، ع. (1389). نقش رسانه های جمعی در اصلاح الگوی مصرف. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش), 17(2 (پیاپی 62)), 9-30. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=125778
Vancouver :
کپی پویا علیرضا. نقش رسانه های جمعی در اصلاح الگوی مصرف. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش). 1389 [cited 2022May25];17(2 (پیاپی 62)):9-30. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=125778
IEEE :
کپی پویا، ع.، 1389. نقش رسانه های جمعی در اصلاح الگوی مصرف. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش), [online] 17(2 (پیاپی 62)), pp.9-30. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=125778.