برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
بهار 1389 , دوره  2 , شماره  2 ; از صفحه 73 تا صفحه 67 .
 
عنوان مقاله: 

کنترل حداقل تلفات مد لغزشي درايوهاي موتور سنکرون IPM

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

در اين مقاله، يک روش کنترل غير خطي حداقل تلفات براي موتور سنکرون آهنرباي دايم دروني (IPMSM) بر اساس يک روش جديد توسعه يافته مد لغزشي ارايه شده است. در اين روش کنترلي، کنترل سرعت درايوهاي IPMSM به همراه تضمين حداقل تلفات موتور در کنار نامعيني هاي موجود مانند تغييرات پارامتر که به جزء نزديک شرايط کار نامي، تاثير نامطلوبي بر روي رفتار کنترل کننده دارد، صورت گرفته است. بنابراين، روشي براي تخمين پارامتر بر اساس روش دوم لياپانف ارايه شده است؛ به طوري که پايداري و همگرايي پارامتر را تضمين مي کند. نتايج شبيه سازي کارايي کنترل کننده ارايه شده را نشان مي دهد.

.اصل مقاله به صورت متن کامل انگليسي، در بخش انگليسي قابل رويت است

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

زمانی فر، م.، و واعظ زاده، ص. (1389). کنترل حداقل تلفات مد لغزشی درایوهای موتور سنکرون IPM. پژوهش در فناوری برق (الکترونیک و قدرت), 2(2), 73-67. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=125549



Vancouver : کپی

زمانی فر مهران، واعظ زاده صادق. کنترل حداقل تلفات مد لغزشی درایوهای موتور سنکرون IPM. پژوهش در فناوری برق (الکترونیک و قدرت). 1389 [cited 2021October20];2(2):73-67. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=125549



IEEE : کپی

زمانی فر، م.، واعظ زاده، ص.، 1389. کنترل حداقل تلفات مد لغزشی درایوهای موتور سنکرون IPM. پژوهش در فناوری برق (الکترونیک و قدرت), [online] 2(2), pp.73-67. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=125549.



 

 
بازدید یکساله 47 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی