برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

چگونه دامنه لغات دانشجويان زبان هاي خارجي را غني سازيم؟

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* دانشگاه الزهرا
 
چکیده: 

دانشجويان زبان فرانسه دانشگاههاي ايران ار آنجايي که قبل از ورود به دانشگاه با اين زبان بيگانه آشنايي ندارند و اکثر آنها يادگيري آن را از اين مقطع آغاز مي کنند لذا از کمبود دامنه لغاتشان شاکي بوده و مشکل خود در صحبت يا نوشتار را در اين مساله ريشه يابي مي کنند.
نگارنده مقاله حاضر سعي کرده تا اين مشکل اساسي که به عنوان مانعي در شکوفايي قدرت بيان يا نگارش متون زبان آموزان فرانسه در ايران تلقي مي شود بررسي نموده و راه کارهايي بر اساس روش هايي که با گروههاي مختلف به بوته آزمايش نهاده شده و تا حدودي نتايج مثبت به بار آورده اند ارايه دهد
.

.لطفا براي مشاهده متن کامل انگليسي اينجا را کليک کنيد

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
-
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
Cite:
APA : کپی

جلیلی مرند، ن. (1389). چگونه دامنه لغات دانشجویان زبان های خارجی را غنی سازیم؟. پژوهش زبان و ادبیات فرانسه (نشریه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تبریز), 53(218), 1-15. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=121468



Vancouver : کپی

جلیلی مرند ناهید. چگونه دامنه لغات دانشجویان زبان های خارجی را غنی سازیم؟. پژوهش زبان و ادبیات فرانسه (نشریه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تبریز). 1389 [cited 2021April18];53(218):1-15. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=121468



IEEE : کپی

جلیلی مرند، ن.، 1389. چگونه دامنه لغات دانشجویان زبان های خارجی را غنی سازیم؟. پژوهش زبان و ادبیات فرانسه (نشریه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تبریز), [online] 53(218), pp.1-15. Available at: <https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=121468>.



 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 34 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی