برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
پاييز 1389 , دوره  6 , شماره  24 ; از صفحه 12 تا صفحه 21 .
 
عنوان مقاله: 

ضرورت نوآوري در اجراي برنامه هاي مديريت دانش و مديريت فن آوري اطلاعات در ايران

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
* موسسه آموزش عالی طبرستان، چالوس
 
چکیده: 

در عصر حاضر لزوم توجه به مديريت دانش و مديريت فن آوري اطلاعات براي مديران سازمانها به موضوعي چالشي تبديل شده است. اين امر بدون توجه به اهميت کاربردي بودن آنها بحثي ناقص به نظر مي رسد، لذا در اين مقاله فرضيات اساسي مديريت دانش و ارتباط آن با فن آوري اطلاعات از جنبه تئوريک و کاربردي آن مورد بررسي قرار مي گيرد. روند شکل گيري، تعاريف، تاريخچه، فرآيند و موضوعات مرتبط با مديريت دانش از جمله موارد مورد بحث مي باشد. ضمن اينکه اين مطلب عنوان مي شود که عليرغم ارتباط نزديک فن آوري اطلاعات و مديريت دانش نمي توان فن آوري را جايگزين دانش انسان نمود. در خاتمه پس از بررسي اصول و موانع مديريت دانش محققان راهکارهايي نوآورانه براي پياده سازي برنامه هاي مديريت دانش به کمک فن آوري اطلاعات در ايران پيشنهاد مي کنند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
ارجاعات: 
  • ندارد
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

عباسی، م.، و مکی، م. (1389). ضرورت نوآوری در اجرای برنامه های مدیریت دانش و مدیریت فن آوری اطلاعات در ایران. رشد فناوری, 6(24), 12-21. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=115835



Vancouver : کپی

عباسی محمدرضا، مکی منوچهر. ضرورت نوآوری در اجرای برنامه های مدیریت دانش و مدیریت فن آوری اطلاعات در ایران. رشد فناوری. 1389 [cited 2021May09];6(24):12-21. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=115835



IEEE : کپی

عباسی، م.، مکی، م.، 1389. ضرورت نوآوری در اجرای برنامه های مدیریت دانش و مدیریت فن آوری اطلاعات در ایران. رشد فناوری, [online] 6(24), pp.12-21. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=115835.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 126 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی