برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
 
عنوان مقاله: 

شيوه آموزشي مناظره در قرآن و سنت

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

مناظره از شيوه هاي موثر در امر آموزش مي باشد. شيوه مناظره در قرآن به کار رفته و در سيره عملي رسول اکرم (ص) و ائمه معصومين (ع) نيز موارد فراواني از آن را مي توان بيان نمود.
اين امر نشانگر اهميت و توانايي قابل ملاحظه مناظره، در تبيين و تفهيم مباني عالي ديني و عملي است از اين روي با توجه به تاثيرگذاري مناظره در رشد و تحرک و پويايي تفکر و انديشه، در اين مقاله سعي شده از جوانب مختلف، نگرش قرآن و سنت به مساله مناظره تبيين شده و با تجزيه و تحليل تقسيمات آن از ديدگاه قرآن و سنت، آثار و نتايج آن در امر تعليم و تربيت تشريح شود.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
  • ثبت نشده است
 
استنادات: 
  • ثبت نشده است
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

مهدویان، م.، و رحیم زاده، ک. (1389). شیوه آموزشی مناظره در قرآن و سنت. منهاج, 6(10), 143-159. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=114759



Vancouver : کپی

مهدویان محبوب، رحیم زاده کبری. شیوه آموزشی مناظره در قرآن و سنت. منهاج. 1389 [cited 2021October24];6(10):143-159. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=114759



IEEE : کپی

مهدویان، م.، رحیم زاده، ک.، 1389. شیوه آموزشی مناظره در قرآن و سنت. منهاج, [online] 6(10), pp.143-159. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=114759.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 1244 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی