برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان نشریه: 
 
اطلاعات شماره: 
زمستان 1388 , دوره  1 , شماره  2 ; از صفحه 79 تا صفحه 112 .
 
عنوان مقاله: 

ارزيابي عوامل موثر بر عملکرد مديريت ارتباط با مشتري و ارايه الگوي مناسب و جديد اندازه گيري (مطالعه موردي: در صنعت الکترونيک)

 
نویسندگان: 
 
آدرس:  
 
چکیده: 

در روندهاي کسب و کاري جديد، به دست آوردن رضايت مشتريان جايگاهي مهم و حياتي در اهداف سازمان ها به خود اختصاص داده است و مديران ارشد به خوبي مي دانند موفقيت آنها در راه رسيدن به اهداف کلان سازمان، در گرو جلب رضايت مشتريان است. از سوي ديگر نمي توان گفت همه مشتريان به يک اندازه در موفقيت سازمان نقش دارند. بنابراين جلب رضايت مشتريان كليدي، حساسيت بيشتري خواهد داشت. بدين ترتيب لازم است در سازمان، سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود، سيستمي كه بتواند روابط سازمان و مشتريان را به خوبي مديريت كند. امروزه اين سيستم ها به سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتريان مشهور شده اند. سوال اصلي اين پژوهش عبارت است از اينکه چه عواملي بر عملکرد مديريت ارتباط با مشتري مبتني بر رفتار مشتري موثرند و تعامل بين اين عوامل چگونه مي باشد؟
بدين منظور خريداران گوشي تلفن همراه نوکيا در کلان شهر شيراز به عنوان جامعه آماري تلقي گرديده و با استفاده از پرسشنامه اطلاعات مورد نظر خريداران گردآوري شد. متغيرهاي اصلي اين تحقيق عبارتند از: انتظارات مشتري، کيفيت ادراک شده، ارزش ادراک شده، رضايت مشتري، تصوير، شکايت مشتري، وفاداري مشتري، عملکرد مديريت ارتباط با مشتري. از سوي ديگر روش تحقيق حاضر نيز تحقيق توصيفي همبستگي است با ماهيت کاربردي. تحقيق حاضر شامل سيزده فرضيه بوده که پس از آزمون فرضيه ها و تحليل هاي آماري انجام شده در سطح اطمينان
%95 کليه فرضيه ها مورد تاييد قرار گرفتند.

 
کلید واژه: 

 
موضوعات مرتبط: 
 
 
مقالات نشریه ای مرتبط:  
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
ارجاعات: 
 
استنادات: 
 
+جهت ارجاع به این مقاله کلیک کنید(Cite).
APA : کپی

سیدی، س.، و موسوی، س.، و حیدری، ش. (1388). ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری و ارایه الگوی مناسب و جدید اندازه گیری (مطالعه موردی: در صنعت الکترونیک). تحقیقات مدیریت آموزشی, 1(2), 79-112. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=112094



Vancouver : کپی

سیدی سیدمسعود، موسوی سیدعلیرضا، حیدری شهاب. ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری و ارایه الگوی مناسب و جدید اندازه گیری (مطالعه موردی: در صنعت الکترونیک). تحقیقات مدیریت آموزشی. 1388 [cited 2021August05];1(2):79-112. Available from: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=112094



IEEE : کپی

سیدی، س.، موسوی، س.، حیدری، ش.، 1388. ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری و ارایه الگوی مناسب و جدید اندازه گیری (مطالعه موردی: در صنعت الکترونیک). تحقیقات مدیریت آموزشی, [online] 1(2), pp.79-112. Available: https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=112094.



 

 
چکیده انگلیسی بازدید یکساله 419 مباني نظري و تجربي ونداليسم: مروري بر يافته هاي يك تحقيق
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی