فهرست دوره های نشریه : 10 دوره سال 1399 سال 1398 سال 1397 سال 1396 دوره 7, شماره 2 دوره 7, شماره 1 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه ناتواني هاي يادگيري, زمستان 1396, دوره 7, شماره 2 6 مقاله 1 : مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری نویسنده: تكلوي سميه*,فرشي آمنه صفحه: از 7 تا 26 کلید واژه: خودانتقادياسترس ادراک شدهعاطفه مثبت و منفياختلال يادگيري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش آموزان نارساخوان نویسنده: حبيبي كليبر رامين*,فريد ابوالفضل,شبان فرناز صفحه: از 27 تا 39 کلید واژه: آموزش چرخش ذهنينارساخوانيعملکرد خواندن مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : تاثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری نویسنده: صيدانلو توران,باقرپور معصومه* صفحه: از 40 تا 54 کلید واژه: کاربرد موسيقيبهبود خواندن و نوشتندانش آموزاناختلال هاي يادگيري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : تاثیر فعالیت بدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانش آموزان نارسانویس نویسنده: طهماسبي بروجني شهزاد*,شادمهري مرضيه,پيش دار فاطمه صفحه: از 55 تا 71 کلید واژه: دانش آموز نارسانويسهماهنگي چشم – دستفعاليت بدني مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن نویسنده: نريماني محمد*,ابوالقاسمي عباس,ايل بيگي رضا صفحه: از 72 تا 93 کلید واژه: آموزش خودتعليمي کلاميکارکردهاي اجراييهماهنگي ديداري حرکتينارساخواني مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : مقایسه برنامه ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) نویسنده: اماني الميرا,فدايي الناز,توكلي مسعود,شيري اسماعيل,شيري ولي* صفحه: از 94 تا 111 کلید واژه: برنامه ريزيتوجه انتخابيانعطاف پذيري شناختيکارکردهاي اجرايياختلال يادگيري خاص مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: