فهرست دوره های نشریه : 16 دوره سال 1400 سال 1399 سال 1398 سال 1397 سال 1396 دوره 14, شماره 28 (پياپي 55) دوره 14, شماره 27 (پياپي 54) دوره 14, شماره 26 (پياپي 53) دوره 14, شماره 25 (پياپي 52) سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388 سال 1387 سال 1386 سال 1385
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه پژوهش در برنامه ريزي درسي (دانش و پژوهش در علوم تربيتي-برنامه ريزي درسي), بهار 1396, دوره 14, شماره 25 (پياپي 52) 12 مقاله 1 : بررسی مبانی تربیتی حیات طیبه در سند چشم انداز تحول (سند ملی برنامه درسی ) با دید انتقادی نویسنده: محمدزاده سيدمحمد,فروغي ابري احمدعلي* صفحه: از 1 تا 11 کلید واژه: تربيتتعليم و تربيتحيات طيبهسند چشم انداز تحولديد انتقاديمباني فلسقي سند مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : سنجش جهت گیری برنامه ی درسی اساتید: مطالعه موردی اساتید دانشگاه کردستان نویسنده: سليمي جمال*,شهبازي زيبا صفحه: از 12 تا 27 کلید واژه: برنامه ريزي درسيجهت گيري هاي برنامه درسياعضاي هيات علميرويکرد برنامه درسي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : مفهوم پردازی گفتمان برنامه درسی محیط کار؛ گفتمان نو ظهور یا مغفول؟ نویسنده: دوستي حاجي آبادي هومن,فتحي واجارگاه كوروش*,خراساني اباصلت,صفايي موحد سعيد صفحه: از 28 تا 34 کلید واژه: برنامه درسي محيط کاريادگيري محيط کارگفتمان مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : برنامه درسی پنهان: چالشی پیدا یا فرصتی ناپیدا؟ نویسنده: عبادي سيدحسين* صفحه: از 35 تا 46 کلید واژه: برنامه ي درسيبرنامه ي درسي صريحبرنامه ي درسي پنهانابعاد برنامه ي درسي پنهان مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : بررسی انواع تعامل در محیط های یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری در پردیس های مجازی نویسنده: ابراهيم زاده عيسي,معصومي فرد مرجان* صفحه: از 47 تا 62 کلید واژه: پرديس هاي مجازيتعاملکيفيت يادگيري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس استثنایی کم توان ذهنی نویسنده: محققيان ليلا,ميرشاه جعفري سيدابراهيم* صفحه: از 63 تا 73 کلید واژه: ارزشيابي توصيفيدانش آموزانکم توان ذهنيمدارس استثناييموانع و مشکلات مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : تاثیر استفاده از فناوری های نوین آموزشی برکیفیت فعالیت های آموزشی دبیران نویسنده: شكاري عباس*,محمدي خشويي زهرا,محمدي بهادر صفحه: از 74 تا 83 کلید واژه: فناوري هاي نوين آموزشيکيفيت فعاليت هاي آموزشيمدارس متوسطهنرم افزارهاي کاربردي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه ی حرفه ای دانش آموزان با نیازهای ویژه نویسنده: امين خندقي مقصود,كاظمي صديقه,پاك مهر حميده,اصغري نكاح سيدمحسن صفحه: از 84 تا 97 کلید واژه: ارزشيابيامکانات و تجهيزاتبرنامه درسيدوره متوسطه حرفه ايمحيط کارگاهي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 9 : تاثیر برنامه درسی آموزش هنر دیسیپلین محور بر تربیت هنری دانش آموزان دوره ابتدایی نویسنده: غفاري خليل*,كاظم پور اسماعيل,اوقاتي همداني مريم صفحه: از 98 تا 110 کلید واژه: آموزش هنر ديسيپلين محوربرنامه درسيتربيت هنري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 10 : ارائه مدل توضیحی ویژگی های فردی، ادراک از برنامه درسی و رشد شایستگی های رهبری دانشجویان دانشگاه شیراز نویسنده: محمدي مهدي*,ملتجي ليلا صفحه: از 111 تا 129 کلید واژه: برنامه درسي تجربه شدهدانشجويانرشد شايستگي رهبريويژگي هاي فردي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 11 : مقایسه تاثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم نویسنده: فيضي فرخ*,مهدي زاده حسين,آقايي شيرزاد صفحه: از 130 تا 140 کلید واژه: طبيعت گرايينگاره مفهومروش رايجيادگيريپايه پنجم مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 12 : میزان موفقیت برنامه درسی آداب و مهارتهای زندگی اسلامی (طرح کرامت) برکسب مهارت حل مساله دانش آموزان نویسنده: يوسفي افراكتي ربابه,صمدي پروين* صفحه: از 141 تا 153 کلید واژه: طرح کرامتمهارت هاي زندگيحل مسالهدوره ابتدايي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: