فهرست دوره های نشریه : 14 دوره سال 1400 سال 1399 سال 1398 سال 1397 سال 1396 سال 1395 دوره 10, شماره 4 دوره 11, شماره 2 دوره 11, شماره 1 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388 سال 1387
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه فناوري آموزش (فناوري و آموزش), پاييز 1395, دوره 11, شماره 1 7 مقاله 1 : بررسی متغیرهای آسایش محیطی با تاکید بر ارتقای کیفیت یادگیری در فضاهای آموزشی نویسنده: طاهرطلوع دل محمدصادق*,اميني فر زينت صفحه: از 1 تا 9 کلید واژه: آسايش محيطيفضاي آموزشيکيفيت يادگيري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : تاثیر آموزش چندرسانه ای بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر پایه ششم کلاس های چندپایه عشایری در درس علوم تجربی نویسنده: پيري موسي*,شاهي رقيه صفحه: از 11 تا 19 کلید واژه: آموزش چندرسانه ايکلاس چندپايه عشايريدرگيري تحصيليعلوم تجربي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : آموزش شیمی سبز، با طراحی و اجرای آزمایش های سبز در مبحث استوکیومتری شیمی متوسطه نویسنده: صباغان مريم*,شاهي بيگباغي جهان,امام جمعه محمدرضا صفحه: از 21 تا 34 کلید واژه: آموزش شيمي سبزطراحي آزمايش سبزواکنش سبزاستوکيومتريارزشيابي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : چارچوبی برای طراحی فضای باز در مراکز آموزشی کودکان بر اساس *(Seven Cs) با تاکید بر ارتقای یادگیری نویسنده: خاك زند مهدي*,بابايي سعيد صفحه: از 35 تا 48 کلید واژه: فضاي بازکودکانطراحييادگيري(Seven Cs) مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : تاثیر آموزش چندرسانه ای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری درس قرآن دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه ذهنی پایه ششم ابتدایی نویسنده: پناهي حسين*,موسوي پور سعيد صفحه: از 49 تا 57 کلید واژه: چندرسانه اي آموزشيقرآندانش آموز با نيازهاي ويژه ذهنييادگيرييادداري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : شناسایی شاخص های ارزشیابی کیفیت محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی نویسنده: يزداني فريدون* صفحه: از 59 تا 70 کلید واژه: کتاب هاي درسيمقياس ارزشيابي کيفيت کتاب هاي درسيمعيارهاآموزش ابتدايي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : نقش دانش طراحی معماری در توانبخشی حرفه ای مهندسان معماری نویسنده: كاملي محسن,عظمتي حميدرضا*,رمضي فرزانه صفحه: از 71 تا 80 کلید واژه: طراحي معماريآموزشاراکمهندس مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: