فهرست دوره های نشریه : 8 دوره سال 1395 دوره -, شماره 27 دوره -, شماره 26 دوره -, شماره 25 دوره -, شماره 24 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه مديريت توسعه و تحول, بهار 1395, دوره -, شماره 24 8 مقاله 1 : بررسی عوامل موثر بر ایجاد سازمان های چابک بر اساس الگوی گلدمن و ناگل نویسنده: سرلك محمدعلي,دل انگيزان سهراب,كاكه برايي اسماعيل* صفحه: از 1 تا 10 کلید واژه: سازمان چابکچابکي سازمانيابعاد و اصول چابکيبانک انصار مراجع: (6) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : بررسی رابطه بین ادراک سبک رهبری اخلاقی مدیران و عملکرد کارکنان نویسنده: ميركمالي سيدمحمد,كرمي محمدرضا* صفحه: از 11 تا 22 کلید واژه: رهبري اخلاقيعملکرد کارکنانپرديسدانشگاه تهران مراجع: (10) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : شناسایی موانع و پیش برنده های استقرار مالیات بر ارزش افزوده نویسنده: مبيني محمد*,معمارزاده طهران غلامرضا,ابراهيم زاده عباس صفحه: از 23 تا 32 کلید واژه: ماليات بر ارزش افزودهموانع ساختاريموانع اجرايي و موانع فرهنگي مراجع: (5) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : ارائه مدل توسعه کارآفرینی بر پایه مدیریت دانش نویسنده: اكرامي محمود,قلمکاري مهان* صفحه: از 33 تا 43 کلید واژه: مديريت دانشکارآفرينيشهرداري منطقه 7 مراجع: (3) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: 5 : تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمانی در پرتو فرهنگ سازمانی نویسنده: رهنورد فرج اله,عليجاني زهرا* صفحه: از 45 تا 55 کلید واژه: چابکي سازمانيفناوري اطلاعاتفرهنگ سازماني مراجع: (2) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : ساختار عاملی و همسانی درونی پرسشنامه رهبری اصیل نویسنده: قنبري سيروس,زندي خليل*,سيف پناهي حامد صفحه: از 57 تا 67 کلید واژه: رهبري اصيلخودآگاهيشفافيت ارتباطيچشم انداز اخلاقي دروني شدهپردازش متوازن اطلاعات مراجع: (3) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : شناسایی عوامل موثر بر وفاداری و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) در رسانه های اجتماعی نویسنده: عبدالوند محمدعلي,هنري شريف الهام* صفحه: از 69 تا 80 کلید واژه: رسانه اجتماعيمدل مشتري محور از جامعه برنداعتماد به برندتعهد به برندوفاداري به برند مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد سازمانی بر اساس روش های کارت امتیازی متوازن پایدار (SBSC) و MCDM با استفاده از متغیرهای زبانی نویسنده: ايرج پور عليرضا,حاجي لو مرتضي* صفحه: از 81 تا 94 کلید واژه: روش هاي کارت امتيازي متوازن پايدارفرآيند سلسه اي تحليلينظريه مجموعه فازيماتريس سازگارMCDM و SBSC مراجع: (1) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: