فهرست دوره های نشریه : 8 دوره سال 1395 دوره -, شماره 27 دوره -, شماره 26 دوره -, شماره 25 دوره -, شماره 24 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه مديريت توسعه و تحول, تابستان 1395, دوره -, شماره 25 8 مقاله 1 : برنامه ریزی راهبردی بر پایه تحلیل کارکردی نویسنده: موسي خاني مرتضي,مشفقي وحيد* صفحه: از 1 تا 9 کلید واژه: برنامه ريزي راهبرديبرنامه ريزي سيستميتحليل کارکرديروش تحليل راهبردي محيطي (SWOT) مراجع: (4) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : ارزیابی اثربخشی تحول استراتژیک سازمانی شرکت ملی حفاری ایران برای ارتقای سطح مزیت رقابتی نویسنده: حميدي زاده محمدرضا,آسوده جهانگير* صفحه: از 11 تا 16 کلید واژه: تحول استراتژيکمزيت رقابتيشرکت ملي حفاري ايران مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : بررسی اثر توانمندسازی روانشناختی بر رفتار نوآورانه کارکنان با توجه به اشتیاق شغلی آنان نویسنده: فرياد لعيا,خوراكيان عليرضا*,ناظمي شمس الدين صفحه: از 17 تا 26 کلید واژه: توانمندسازي روانشناختياشتياق شغليرفتار نوآورانه مراجع: (4) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی در پرتو اعتماد سازمانی نویسنده: جزني نسرين,سلطاني شاروخ* صفحه: از 27 تا 36 کلید واژه: عدالت سازمانياعتماد سازمانيتعهد سازماني مراجع: (18) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : شناسایی و طبقه بندی تنگناها و چالش های فعالیت های تحقیق و توسعه ای در نظام اداری نویسنده: طالقاني محمد*,مهدي زاده مهران صفحه: از 37 تا 50 کلید واژه: نظام تحقيق و توسعهچالش هاي پيش روي فعاليت پژوهشي و کاربردي کردن آنهادستگاه هاي اجرايي استان گيلان مراجع: (8) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : بررسی تاثیر برنامه های راهبردی در مدیریت مصرف انرژی در ایران نویسنده: زرنگار محمد* صفحه: از 51 تا 57 کلید واژه: برنامه راهبرديمصرف انرژيکارت امتيازي متوازن مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : آسیب شناسی نظام مدیریت عملکرد کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی قزوین با استفاده از مدل سه شاخگی نویسنده: نجفي زاده محمدمحسن*,زاهدي سيدمحمد صفحه: از 59 تا 69 کلید واژه: آسيب شناسيمديريت عملکرعوامل ساختاريعوامل محيطيعوامل رفتاري مراجع: (5) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین نویسنده: بديع زاده علي*,ارشاد سحر صفحه: از 71 تا 78 کلید واژه: استراتژيتجارت الکترونيکشرکت هاي کوچک و متوسطصنايع غذايي استان قزوين مراجع: (3) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: