فهرست دوره های نشریه : 10 دوره سال 1398 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 دوره 20, شماره 62 دوره 20, شماره 61
فهرست مقالات نشریه: دو فصلنامه مطالعات مديريت بهبود و تحول, زمستان 1388 و بهار 1389, دوره 20, شماره 61 7 مقاله 1 : راهبردهای رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه نویسنده: اعرابي سيدمحمد,پيرمراد حميدرضا* صفحه: از 1 تا 35 کلید واژه: مراكز تحقيق و توسعه(R&D)رهبريراهبردهاي رهبريمديريت كاركنانرهبري محققان مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : الگوی سنجش و ارتقای درجه پایداری سازمانی با رویکرد مدیریت دانش نویسنده: افرازه عباس,محمدنبي ساويز,محمدنبي سينا صفحه: از 37 تا 63 کلید واژه: پايداريمديريت پايداريمديريت دانشسازمان جهاني استاندارد مراجع: (0) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: 3 : محیط مساعد کسب و کار، پیش نیاز توسعه کارآفرینی در ایران نویسنده: احمدپوردارياني محمود,داوري علي*,رمضان پورنرگسي قاسم صفحه: از 65 تا 89 کلید واژه: محيط (فضاي) كسب و كارتوسعه کارآفرينيبانک جهاني مراجع: (0) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: 4 : بررسی تاثیر ادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: ادارات کل (بنادر و دریانوردی) و (گمرک) استان گیلان-بندر انزلی) نویسنده: گنجي نيا حسين*,گودرزوندچگيني مهرداد,غفارزاده احمد صفحه: از 91 تا 120 کلید واژه: ادراک عدالت سازمانيادراک عدالت ساختاريادراك عدالت اجتماعيرفتار شهروندي سازماني مراجع: (15) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : ارتقای پژوهش های تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری نویسنده: دانايي فرد حسن*,كاظمي سيدحسين صفحه: از 121 تا 147 کلید واژه: مطالعات كيفيپارادايم تفسيريپديدارنگارينظريه گوناگونيفضاي نتيجه مراجع: (2) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش کیفیت توزیع مرسولات عادی در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران نویسنده: شيباني كاوه*,واحديان افسانه,صالحي پور امير,پايدار محمدمهدي صفحه: از 149 تا 165 کلید واژه: ارزيابي مدت زمان سير مرسولاتپست عاديرضايت مشتري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : ارزیابی عملکرد CRM در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن نویسنده: بامدادصوفي جهانيار,كريمي سعيده*,ميراب آستانه پيمان صفحه: از 167 تا 191 کلید واژه: مديريت ارتباط با مشتريکارت امتيازيتحليل شکاف مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: