فهرست دوره های نشریه : 13 دوره سال 1400 سال 1399 سال 1398 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388 دوره 7, شماره 20 دوره 7, شماره 19
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه مديريت فرهنگ سازماني, پاييز و زمستان 1388, دوره 7, شماره 20 8 مقاله 1 : سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ) نویسنده: الواني سيدمهدي,مقيمي سيدمحمد,حفيظي روح اله,حميدي زاده علي* صفحه: از 5 تا 27 کلید واژه: کيفيت خدماتمقياس سيستمي ـ مبادله اي کيفيت خدماتبانک ملي مراجع: (0) استنادها: (2) بارگیری متن کامل: 2 : بررسی عوامل موثر بر کاهش فساد اداری (مطالعه موردی در شهرداری تهران) نویسنده: زاهدي شمس السادات,محمدنبي سينا*,شهبازي مهدي صفحه: از 29 تا 55 کلید واژه: فسادفساد اداريعوامل فرديعوامل درون سازمانيعوامل برون سازماني مراجع: (0) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: 3 : همسوسازی نسبی اهداف فردی و سازمانی نویسنده: سيدجوادين سيدرضا,پورولي بهروز* صفحه: از 57 تا 78 کلید واژه: مديريت بر مبناي ارزششفافيتنظارت و کنترلنظام انگيزشي پرداختمعنويت در محيط کاري مراجع: (0) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: 4 : بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان نویسنده: حقيقي محمدعلي,احمدي ايمان*,رامين مهر حميد صفحه: از 79 تا 101 کلید واژه: عدالت توزيعيعدالت رويه ايعدالت مراوده ايعملکرد مراجع: (0) استنادها: (4) بارگیری متن کامل: 5 : بررسی تاثیر تناسب بین شغل و شاغل بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران) نویسنده: قلي پور رحمت اله,جندقي غلامرضا,زارعي متين حسن,امامي مصطفي*,رستگار عبدالغني صفحه: از 103 تا 119 کلید واژه: تعهد سازمانيتناسب شغليدانش شغليمهارت شغليتوانايي شغلي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی (در میان اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تبریز) نویسنده: زميني سهيلا*,حسيني نسب سيدداوود صفحه: از 121 تا 138 کلید واژه: فرهنگ سازمانيرضايت شغلياعضاي هيات علمي مراجع: (0) استنادها: (4) بارگیری متن کامل: 7 : رهبری بصیر: اهمیت چشم انداز سازمانی نویسنده: ودادي احمد,طهماسبي رضا,موسوي سيدمحمدمهدي* صفحه: از 139 تا 169 کلید واژه: رهبري بصيرچشم اندازالهام بخشيتوانمندسازي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : تاثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان نویسنده: انصاري محمداسماعيل,استادي حسين,مطهري معصومه* صفحه: از 171 تا 190 کلید واژه: مديريت اثرارزيابي عملكردكارت امتيازي متوازنشركت مخابرات اصفهان مراجع: (0) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: