فهرست دوره های نشریه : 22 دوره سال 1400 سال 1399 سال 1398 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388 سال 1387 سال 1386 سال 1385 سال 1384 سال 1383 سال 1382 دوره 5, شماره ويژه نامه آموزش پزشکي دوره 4, شماره 4-3 دوره 5, شماره 2-1 سال 1381 سال 1380 سال 1379
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه كومش, پاييز و زمستان 1382, دوره 5, شماره ويژه نامه آموزش پزشکي 11 مقاله 1 : آموزش اثربخش: رویکردی بر اساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان نویسنده: آراسته حميدرضا*,محمودي راد مريم صفحه: از 1 تا 7 کلید واژه: آموزش اثربخشارزيابي هيات علميآموزش عالي و پرستاري مراجع: (0) استنادها: (5) بارگیری متن کامل: 2 : ارزیابی درونی گروه پرستاری داخلی جراحی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نیم سال اول 82-81 نویسنده: رفيعي غلامرضا*,خداداديزاده علي,كاظمي مجيد,شهابي نژاد مريم,راوري علي,بخشي حميد صفحه: از 9 تا 17 کلید واژه: ارزيابي درونيگروه پرستاري داخلي جراحيرفسنجان مراجع: (6) استنادها: (4) بارگیری متن کامل: 3 : ارزیابی درون گروهی بخش پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سال 1381 نویسنده: شهبازي اكرم*,كمال شهين,كريمي بتول,قرباني راهب,نوري سپهر محمد صفحه: از 19 تا 25 کلید واژه: ارزيابي درون گروهيبخش پزشكي اجتماعيدانشگاه علوم پزشكي سمنان مراجع: (3) استنادها: (3) بارگیری متن کامل: 4 : ارزیابی درونی گروه آموزش زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سال 1381 نویسنده: رهبر ناهيد*,آذرگون اعظم,فائز نجمه صفحه: از 27 تا 32 کلید واژه: ارزيابي درونيگروه آموزشي زنان و زايمان مراجع: (2) استنادها: (3) بارگیری متن کامل: 5 : بررسی وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته بهداشت محیط سراسر کشور طی سال های 82-75 نویسنده: ملكوتيان محمد*,پرورش عبدالرحيم صفحه: از 33 تا 40 کلید واژه: دانش آموختگانرشته بهداشت محيطكارآفرينيتناسب شغل مراجع: (1) استنادها: (3) بارگیری متن کامل: 6 : تحقیقی پیرامون نگرش متخصصین گوش و حلق و بینی ایران پیرامون آموزش دوره دستیاری این رشته نویسنده: اقتداري فردين*,فريدوني مهران صفحه: از 41 تا 46 کلید واژه: گوش حلق و بينيبرنامه آموزشي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : ارزیابی درونی گروه آموزش پرستاری کودکان دانشگاه علوم پزشکی سمنان، سال 1381 نویسنده: فخرموحدي علي*,احدي فاطمه صفحه: از 47 تا 52 کلید واژه: ارزشيابي درونيگروه پرستاري كودكانكيفيت آموزش مراجع: (4) استنادها: (3) بارگیری متن کامل: 8 : مقایسه تاثیر دو روش آموزش کلاسیک و مبتنی بر استراتژی های تفکر انتقادی بر میزان یادگیری پایدار دانشجویان پرستاری نویسنده: خليلي حسين*,بابامحمدي حسن,حاجي آقاجاني سعيد صفحه: از 53 تا 63 کلید واژه: تفكر انتقاديآموزشآموزش كلاسيكآموزش مبتني بر استراتژيهاي تفكر انتقادييادگيري پايداردانشجويان پرستاري مراجع: (1) استنادها: (4) بارگیری متن کامل: 9 : یک الگو برای ارزشیابی درونی دانشکده های پرستاری نویسنده: صابريان معصومه*,عسگري محمدرضا,اسدي احمدعلي,نوبهار منير,آتش نفس الهه,قدس علي اصغر,رييس دانا نيره صفحه: از 65 تا 71 کلید واژه: ارزشيابي درونيگروه پرستاري داخلي و جراحي مراجع: (1) استنادها: (1) بارگیری متن کامل: 10 : ارزیابی درونی گروه بهداشت محیط دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی سمنان نویسنده: فلاح سيده حوريه*,مهدي نيا سيدمحمود,قائني غلامرضا,معينيان خليل اله,يغماييان كاميار صفحه: از 73 تا 77 کلید واژه: ارزيابي دروني گروهگروه بهداشت محيطدانشكده بهداشت دامغاندانشگاه علوم پزشكي سمنان مراجع: (1) استنادها: (3) بارگیری متن کامل: 11 : ارزیابی درون گروهی بخش فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی سمنان نویسنده: رشيدي پور علي*,وفايي عباسعلي,طاهريان عباسعلي,ميلادي گرجي حسين,جراحي مرتضي,صفاخواه حسينعلي,صادقي حسن صفحه: از 79 تا 86 کلید واژه: ارزيابيارزيابي درونيبخش فيزيولوژيدانشگاه علوم پزشكي سمنان مراجع: (2) استنادها: (4) بارگیری متن کامل: