فهرست دوره های نشریه : 14 دوره سال 1400 دوره 13, شماره 4 دوره 13, شماره 3 دوره 13, شماره 2 دوره 13, شماره 1 سال 1399 سال 1398 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388 سال 1387
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه مديريت بازرگاني, تابستان 1400, دوره 13, شماره 2 13 مقاله 1 : سخن سردبیر: اعتبار پژوهش کیفی نویسنده: نظری محسن* صفحه: از 304 تا 305 کلید واژه: مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب نویسنده: چوبندیان رضوان,خانلری امیر*,یزدانی حمیدرضا,عابدی احسان صفحه: از 306 تا 336 کلید واژه: الگوی سیپتوسعه استراتژیک فرایند برندسازیصنعت خدماتفرا ترکیب مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : طراحی الگوی برندسازی کارفرما بر مبنای انتظارهای نیروی انسانی مستعد نویسنده: مزرعه شیرین,شائمی برزکی علی*,صفری علی صفحه: از 337 تا 361 کلید واژه: برندسازی کارفرمانیروی انسانی مستعدسلسله مراتب نیازهاوعده برند کارفرما مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : نگاشت شبکه تداعی های برند گفتمان اصول گرایی و اصلاح طلبی نویسنده: ترکستانی محمدصالح*,جاهدی پدرام,دین پرست فائزه صفحه: از 362 تا 383 کلید واژه: برندبرند حزبگفتمان سیاسیاصول گراییاصلاح طلبیروش نقشه مفهومی برند مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : ارائه الگوی توسعه بازارهای بین المللی (نمونه کاوی: محصولات پتروشیمی) نویسنده: احمدزاده مصطفی,نعامی عبداله*,هاشمی سیدمحمود صفحه: از 384 تا 411 کلید واژه: صادراتتوسعه بازارهای بین المللیاستراتژی رهبری هزینهعوامل قیمتیمشکلات صادراتعوامل کلان اقتصادی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : ارائه مدل چندسطحی تاثیر تیپ شخصیتی کارمندان فروش و تیپ شخصیتی مشتریان بر اعتماد به فروشنده نویسنده: اخوان خرازیان مریم*,دادبه شیوا صفحه: از 412 تا 434 کلید واژه: اعتماد به فروشندهتحلیل چندسطحیتیپ شخصیتی کارمندان فروشتیپ شخصیتی مشتری مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ نویسنده: صالحی فرانک*,غریب نواز نادر صفحه: از 435 تا 456 کلید واژه: بازار خاکستریارزش برندکانال توزیعبازار غیررسمیلوازم خانگیسامسونگ مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : طراحی مدلی برای تبیین عملکرد شبکه فروش در صنعت بیمه نویسنده: دقیقی اصلی هاشم,شاهرودی کامبیز*,میربرگ کار سیدمظفر,رحمتی یلدا صفحه: از 457 تا 472 کلید واژه: شبکه فروشصنعت بیمهعملکرد مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 9 : عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده کاوی (نمونه کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) نویسنده: پورسعید محمدمهدی*,شجاعی فرزانه,نیک نفس علی اکبر صفحه: از 473 تا 501 کلید واژه: برندسازی مکانشبکه های اجتماعیاینستاگرامرویکرد داده کاوی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 10 : مدیریت تجربه ی مشتری؛ حوزه ها و روندهای پژوهش نویسنده: موسوی پریسا,رحیم نیا فریبرز*,مهرآیین محمد,شامی زنجانی مهدی صفحه: از 502 تا 523 کلید واژه: مدیریت تجربه مشتریتجربه مشتریتحلیل شبکهتحلیل کتاب سنجی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 11 : عوامل مؤثر بر ورود شرکت های رسانه ای ایرانی به بازار پیام رسان های اجتماعی نویسنده: صلواتیان سیاوش*,عسگرزاده محسن صفحه: از 524 تا 545 کلید واژه: پیام رسان اجتماعیمدل پورتررسانه های اجتماعیکارآفرینی رسانه ای مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 12 : اثر سرمایه ساختاری بر شناسایی فرصت های کسب و کار با نقش میانجی چابکی راهبردی (نمونه پژوهی: صنایع موادغذایی ایران) نویسنده: سپهوند رضا*,نظرپوری امیرهوشنگ,سپه وند مسعود,فتحی چگنی فریبرز صفحه: از 546 تا 571 کلید واژه: سرمایه ساختاریچابکی راهبردیشناسایی فرصت هاصنعت موادغذایی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 13 : ارائه چارچوبی برای یکپارچه سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری نویسنده: حیدری صبا,طاهری کیا فریز*,ایمان خان نیلوفر صفحه: از 572 تا 608 کلید واژه: مدیریت دانش مشتریمدیریت ارتباط با مشتریتئوری داده بنیاد مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: