فهرست دوره های نشریه : 10 دوره سال 1399 سال 1398 دوره 11, شماره 4 دوره 11, شماره 3 دوره 11, شماره 2 دوره 11, شماره 1 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشكي, زمستان 1398, دوره 11, شماره 4 8 مقاله 1 : معرفی فیلم های تکنولوژی و سرگرمی TED دردانشگاه های علوم پزشکی ایران (نامه به سردبیر) نویسنده: اصغری محمدحسین,موعودی سیمین* صفحه: از 1 تا 2 کلید واژه: تکنولوژیآموزش پزشکیپزشکی مبتنی بر شواهددانشگاه مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : ارتباط وضعیت آموزش بالینی با انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم نویسنده: قنبری افرا لیلا,علی اکبرزاده آرانی زهرا*,سلمانی سمیه,فرقدانی زهرا صفحه: از 3 تا 12 کلید واژه: آموزش بالینیدانشجویانانگیزش مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : نگرش پزشکان هیئت علمی بالینی به تعهد حرفه ای: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی تهران نویسنده: آقامحمدی معظمه,هاشمی اکرم,کاربخش داوری مژگان,بهادری مسلم,اصغری فریبا* صفحه: از 13 تا 20 کلید واژه: تعهد حرفه ایهیئت علمیدانشگاهپزشکان مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : آسیب شناسی بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی «یک مطالعه کیفی» نویسنده: آراسته حمیدرضا*,قرباندوست راضیه,عباسیان حسین,زین آبادی حسن رضا صفحه: از 21 تا 34 کلید واژه: تحولنوآوریآموزش پزشکیآسیب شناسی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : طراحی، اجرا و ارزشیابی تدریس موضوع فرمولاسیون اشکال دارویی به شیوه کلاس وارونه (Flipped Classroom) جهت دانشجویان داروسازی نویسنده: ابوطالب احسان,متولیان آزاده,دادگران ایده,منوچهری سعید* صفحه: از 35 تا 44 کلید واژه: یادگیریداروسازیروش های تدریسکیفیارزشیابی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : الگوپردازی بین المللی سازی دانشگاه ها با تاکید بر حکمرانی چند سطحی: رویکرد کیفی نویسنده: ستوده فر سلیمه*,پارسا عبداله,شاهی سکینه,فرهادی راد حمید صفحه: از 45 تا 55 کلید واژه: بین المللی سازیدانشگاهعوامل فرهنگیآموزشحکمرانی چند سطحی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هیجان تحصیلی بررضایت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان نویسنده: شهابی سمیرا,جدیدی هوشنگ*,یاراحمدی یحیی صفحه: از 56 تا 63 کلید واژه: برنامه آموزشیرضایت تحصیلیهیجان تحصیلیدانشجویان مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : نقش دروس آناتومی در یادگیری مراحل آموزش بالینی ازدیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نویسنده: محمدی مائده,گازر روح اله,صیادفتحی سارا,قربانی انارکولی مرجان,زعیمی ابراهیم,ندیم فریبا,نصیری ابراهیم* صفحه: از 64 تا 71 کلید واژه: آموزشآناتومیدانشجویانپزشکی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: