فهرست دوره های نشریه : 12 دوره سال 1399 دوره 24, شماره 4 دوره 24, شماره 3 دوره 24, شماره 2 دوره 24, شماره 1 سال 1398 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه پژوهش هاي مديريت در ايران, تابستان 1399, دوره 24, شماره 2 7 مقاله 1 : طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب نویسنده: دقتی عادله*,یعقوبی نورمحمد,کمالیان امین رضا,دهقانی مسعود صفحه: از 1 تا 34 کلید واژه: حکمرانی خوب الکترونیکاستقرارتوسعهمرور نظام مندرویکرد فراترکیب مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت های دانش بنیان نویسنده: منصوری موید فرشته*,کردحیدری راحیل,قاسمیان صاحبی علی صفحه: از 35 تا 60 کلید واژه: شرکت های دانش بنیانبازاریابی دانشکارگزاران دانشدانش فنی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت سازمانی کارکنان نویسنده: علی سلطانی سحر,عالی احمد,امیرخانی طیبه* صفحه: از 61 تا 86 کلید واژه: مشروعیت سازمانیهویت سازمانیادغاممدل بسط یافته هویت سازمانی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی نویسنده: رجوعی مرتضی* صفحه: از 87 تا 108 کلید واژه: حاکمیت شرکتیاعتماد مبتنی بر دانشاعتماد مبتنی بر شناختاعتماد مبتنی بر عقلانیتعملکرد برند مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : بررسی نقش میانجی جرات ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام نویسنده: سپهوند رضا,محمدیاری زهره* صفحه: از 111 تا 137 کلید واژه: جرات ورزیمهارت های سیاسیقانون شکنی خیرخواهانهسازمان های دولتی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : شناسایی و بررسی الزامات شکل دهی ترکیب کانالهای توزیع چندگانه نویسنده: باشکوه اجیرلو محمد* صفحه: از 139 تا 170 کلید واژه: کانال توزیعترکیب کانال های توزیعنظریه داده بنیاد مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران نویسنده: مددخانی مهدی,کاظمی علی*,شاهین آرش,انصاری آذرنوش صفحه: از 171 تا 204 کلید واژه: بازارگرایی صادراتیمدیریت طراحیعملکرد صادراتیتحلیل مضمون مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: