فهرست دوره های نشریه : 11 دوره سال 1399 دوره 15, شماره ویژه نامه دوره 15, شماره 51 دوره 15, شماره 50 دوره 15, شماره 49 سال 1398 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه مطالعات مديريت گردشگري (مطالعات جهانگردي), بهار 1399, دوره 15, شماره 49 10 مقاله 1 : نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت) نویسنده: بخشی زاده برج کبری*,جوانشیرگیو نسرین صفحه: از 1 تا 32 کلید واژه: گردشگری مذهبیبرند مشهدتکنیک زیمتنقشه اجماعی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : مقاصد گردشگری هوشمند: مرور سیستماتیک تحقیقات با استفاده از رویکرد قیف پارادایم نویسنده: شفیعی ساناز,رجب زاده قطری علی*,حسن زاده علیرضا,جهانیان سعید صفحه: از 33 تا 62 کلید واژه: قیف پارادایمگردشگری هوشمندمرور سیستماتیکمقاصد گردشگری هوشمند مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : عوامل موثر بر رقابت پذیری مقصد ژئوتوریسم نویسنده: غضبانی راحله*,امین بیدختی علی اکبر,جعفری سکینه,حقیقت حسن صفحه: از 63 تا 93 کلید واژه: رقابت پذیریژئوتوریسممقصدگردشگری مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی نویسنده: علیزاده مهرناز*,میرزائی روزبه,پیرس فیلیپ صفحه: از 95 تا 124 کلید واژه: شخصیت مقصدتمایل به بازگشتتمایل به توصیهتحلیل عاملی اکتشافیایران مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی-سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری نویسنده: قزلسفلو حمیدرضا*,رضوی سیدمحمدحسین,کلاته سیفری معصومه صفحه: از 125 تا 150 کلید واژه: اسب سواریروش کیفیفستیوال سنتیفرهنگگردشگری ورزشی پایدار مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : تاثیر کیفیت ادراک شده از خدمات حمل و نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی نویسنده: طغرایی محمدتقی,شفیعی زاهد,دوستی ایرانی مهناز* صفحه: از 151 تا 179 کلید واژه: کیفیت خدماتگردشگرحمل و نقلرضایت گردشگر مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : تحلیلی بر الگوهای پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز نویسنده: ملکی سعید,علیزاده هادی*,کاملی فر محمدجواد صفحه: از 181 تا 201 کلید واژه: پایداریگردشگری شهریشبکه عصبیتحلیل رگرسیونیشهر اهواز مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های گردشگری کاخ موزه سعدآباد برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی نویسنده: طهماسبی اصغر*,موحد علی,مجتبی احمد صفحه: از 203 تا 232 کلید واژه: تحلیل شبکه تقاضای گردشگریجاذبه های گردشگریبازدید پیوسته مرکزیت فضایی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 9 : نقش آفرینی معنویت و تجاری سازی در شکل گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده بنیاد نویسنده: پورنگ علی,غیورباغبانی سیدمرتضی*,رجوعی مرتضی,بهبودی امید صفحه: از 233 تا 262 کلید واژه: برند مقصد گردشگری مذهبیتجاری سازیتعامل معنویت و تجاری سازیتئوری داده بنیاد مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 10 : تاثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری نویسنده: وهاب زاده فهیمه,عالی صمد*,بافنده زنده علیرضا,تقی زاده هوشنگ صفحه: از 263 تا 299 کلید واژه: ارزش مشارکت مشتریصنعت هلتداریمدل های رابطه ای مشتریبازاریابی مشارکت مشتری مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: