فهرست دوره های نشریه : 9 دوره سال 1398 دوره 9, شماره 36 دوره 9, شماره 35 دوره 9, شماره 34 دوره 9, شماره 33 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه روانشناسي افراد استثنايي, تابستان 1398, دوره 9, شماره 34 9 مقاله 1 : نیمرخ شناختی و زبان شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری نویسنده: پرهون کمال,علیزاده حمید*,حسن آبادی حمیدرضا,دستجردی کاظمی مهدی صفحه: از 1 تا 29 کلید واژه: نیمرخ شناختینیمرخ زبان شناختیاختلال یادگیری ویژهمشکل یادگیری مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : تاثیر یک دوره برنامه تمرینی منتخب تحت شرایط تکلیف دوگانه و منفرد بر انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی نویسنده: جهانبخش حمیده,سهرابی مهدی*,صابری کاخکی علیرضا,خداشناس عزت صفحه: از 31 تا 49 کلید واژه: تکلیف دوگانهتکلیف منفردانعطاف پذیری شناختیاختلال هماهنگی رشدی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : طراحی و اعتبار یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فناوری های دیجیتال برای دانش آموزان با نیازهای آموزشی ویژه نویسنده: زارعی زوارکی اسماعیل* صفحه: از 51 تا 78 کلید واژه: مدل یادگیریرویکرد یادگیری تلفیقیفناوری های دیجیتالفناوری آموزشیآموزش ویژهاستراتژی های نوآورانه مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : بررسی و مقایسه اثربخشی روان درمانی مثبت نگر و واقعیت درمانی بر کاهش کمال گرایی و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر تیزهوش نویسنده: مرادی زاده سیروس,ویس کرمی حسنعلی*,میردریکوند فضل اله,قدم پور عزت اله,غضنفری فیروزه صفحه: از 79 تا 110 کلید واژه: واقعیت درمانیروان درمانی مثبت گراکمال گراییاسترس تحصیلیتیزهوش مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : مقایسه اثربخشی توان بخشی شناختی-رایانه ای و تمرین های عملی عصب روان شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش آموزان نارساخوان نویسنده: رنجبر محمدجواد,بشرپور سجاد*,صبحی قراملکی ناصر,نریمانی محمد صفحه: از 111 تا 135 کلید واژه: توان بخشی شناختی-رایانه ایتمرین های عملی عصب روان شناختیحافظه کاریتوجه پیوستهنارسا خوانی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی نویسنده: دهقانی یوسف*,حکمتیان فرد صادق صفحه: از 137 تا 158 کلید واژه: کارکردهای اجراییتوجهبازداری پاسخاختلال ریاضی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : اثربخشی آموزش توانایی های شناختی برحافظه کاری کلامی و غیر کلامی دانش آموزان نارساخوان نویسنده: برقی اسماعیل,استکی مهناز*,صالحی مهدیه صفحه: از 159 تا 181 کلید واژه: اختلال یادگیری خاصنارسا خوانیحافظه کاریرویکرد کتل-هورن-کارولتوانایی های شناختی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : اثربخشی آموزش فنون مبتنی بر ذهن آگاهی بر پریشانی روانشناختی مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری خاص نویسنده: شیخ الاسلامی علی*,سیداسماعیلی قمی نسترن صفحه: از 183 تا 196 کلید واژه: فنون مبتنی بر ذهن آگاهیپریشانی روانشناختیمادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری خاص مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 9 : تاثیر برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه بر کارکردهای اجرایی و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان با آسیب شنوایی نویسنده: عاشوری محمد* صفحه: از 197 تا 217 کلید واژه: توانبخشی شناختیکارکردهای اجراییتنظیم شناختی هیجانآسیب شنوایی مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: