فهرست دوره های نشریه : 5 دوره سال 1398 دوره 27 (دوره جدید), شماره 45 دوره 27 (دوره جدید), شماره 44 دوره 27 (دوره جدید), شماره 43 دوره 27 (دوره جديد), شماره 42 سال 1397 سال 1394 سال 1392 سال 1391
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه پژوهش در مسائل تعليم و تربيت اسلامي, بهار 1398, دوره 27 (دوره جديد), شماره 42 7 مقاله 1 : تحلیل جایگاه خودگردانی در سند بنیادین تحول آموزش و پرورش نویسنده: بديعيان راضيه,نجفي محمد*,حيدري محمدحسين صفحه: از 161 تا 185 کلید واژه: خودگردانياسلامسند بنيادين تحول آموزش وپرورش مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : طراحی مدل زیرفرایند جذب در فرایند تربیتی سازمان های ایمان محور (موردمطالعه: مؤسسه فرهنگی بهشت منتظران موعود تهران) نویسنده: شريف فرد عليرضا*,حميديا بابک صفحه: از 127 تا 160 کلید واژه: سازمان ايمان محورفرايند تربيتيداده بنيادجذبتشکل فرهنگي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : تبارشناسی کتاب های هدیه های آسمانی ازحیث انعکاس مفاهیم "اصول دین" نویسنده: رنج دوست شهرام* صفحه: از 105 تا 126 کلید واژه: کتاب هديه هاي آسمانياصول دينتحليل محتوا مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : بررسی جایگاه حیات طیبه در سند تحول بنیادین و تبیین راهکارهای تحقق آن در آموزش وپرورش نویسنده: فرمهيني فراهاني محسن,حسينايي فاطمه,احمدآبادي آراني نجمه* صفحه: از 79 تا 104 کلید واژه: حيات طيبهجامعه صالحسند تحول بنياديننظام تعليم وتربيتراهکارها مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : مطالعه تطبیقی دیدگاه های ابن خلدون و سعدی درخصوص عوامل مؤثر بر تربیت و بهر ه گیری از آموزه های آنان در نظام تربیتی ایران نویسنده: ميرزامحمدي محمدمحسن*,موذني سيدعلي صفحه: از 55 تا 78 کلید واژه: ابن خلدونسعديعوامل مؤثر بر تربيتآموزهنظام تربيتي ايران مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : تبیین سیره ی تربیتی امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نویسنده: محمدي پويا فرامرز* صفحه: از 27 تا 53 کلید واژه: امام سجاد(ع)سيره تربيتيصحيفه سجاديهسند تحول بنيادين مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : آسیب شناسی تربیت دینی در حیطه فردی از منظر نهج البلاغه نویسنده: کاوياني صديقه*,نوروزي رضاعلي* صفحه: از 5 تا 26 کلید واژه: تربيت دينينهج البلاغهآسيب شناسي تربيت دينيحيطه فردي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: