فهرست دوره های نشریه : 14 دوره سال 1400 سال 1399 سال 1398 دوره 14, شماره 1 (پیاپی 53) دوره 13, شماره 4 دوره 13, شماره 3 سال 1397 سال 1396 سال 1395 سال 1394 سال 1393 سال 1392 سال 1391 سال 1390 سال 1389 سال 1388 سال 1387
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه فناوري آموزش (فناوري و آموزش), بهار 1398, دوره 13, شماره 3 20 مقاله 1 : تشخیص اتوماتیک بیمارهای شبکیه چشم با استفاده از مدل های ریاضیاتی پردازش تصویر، مبتنی بر یادگیری دیکشنری چند لایه نویسنده: منتظري آزاده,شمسي محبوبه*,ديانت روح اله صفحه: از 371 تا 386 کلید واژه: يادگيري ديکشنري چند لايهنمايش تنکالگوريتم K-SVDمقطع نگاري همدوسي شبکيهطبقه بندي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : یادگیری طبیعی، مطالعه ای بر مبنای مشاهده رفتار کودکان در مدرسه طبیعت کاوی کنج مشهد نویسنده: بهروز سيدمحمد*,ضرغامي اسماعيل صفحه: از 387 تا 401 کلید واژه: فضازيست گراييتحرکيادگيريکودکي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : بررسی نگرش معلمان ایرانی زبان انگلیسی پیرامون مفهوم جهانی-بومی سازی از طریق پرسشنامه ی ابداعی نویسنده: علي سليمي اسمعيل*,صفرزاده محمدميثم صفحه: از 403 تا 412 کلید واژه: جهاني-بومي سازيآموزش زبانادراک معلمپرسش نامهروايي و پايايي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : ویژگی ها و عناصر طراحی فضاهای باز کودکان دبستانی براساس هوش هیجانی در فرآیند یادگیری از دیدگاه متخصصان نویسنده: شمس دولت آبادي حسني سادات*,مظفر فرهنگ,ملک نيلوفر,صالح صدق پور بهرام صفحه: از 413 تا 423 کلید واژه: هوشخودشکوفايي و فضاEI در مدرسهيادگيري محيطي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : امکان سنجی و رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی نویسنده: رحماني فاطمه,احمدي حامد*,قنبري الهام,خراساني کياسري سيدمحمود صفحه: از 425 تا 440 کلید واژه: يادگيري الکترونيکيآموزش عاليتصميم گيري چند معياره فازيAHP فازيدانشگاه آزاد اسلامي واحد الکترونيکي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : ارائه الگوی ارزیابی آموزشی مبتنی بر معیار در آتلیه های طراحی معماری نویسنده: رضايي آشتياني سيما,مهدي نژادي جمال الدين* صفحه: از 441 تا 458 کلید واژه: آموزش معماريارزيابيفرآيند طراحيآتليه طراحي معماريدانشجو مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : دسته بندی سبک های یادگیری با استفاده از ویژگی های رفتاری و ماشین بردار پشتیبان دو قلو نویسنده: نصيري جلال الدين*,مير اميرمحمود,فتاحي سميه صفحه: از 459 تا 469 کلید واژه: آموزش الکترونيکيسبک يادگيريماشين بردار پشتيبانMBTIدسته بندي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور از دیدگاه دبیران این درس در شهر تهران) نویسنده: احمدي غلامعلي*,شيخ الاسلامي هاله,عصاره عليرضا,ريحاني ابراهيم صفحه: از 471 تا 483 کلید واژه: ارزشيابيبرنامه درسيرويکرد زمينه محوررياضياتپايه دهم رشته انساني مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 9 : بررسی و شناسایی مدل هوشمند یادگیری همراه تعاملی جهت ارتقاء ایمنی در راه آهن نویسنده: شريفي رضا,بازآيي قاسمعلي*,اسدزاده حسن صفحه: از 485 تا 495 کلید واژه: يادگيريهمراهتعامليايمنيراه آهن مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 10 : ماهیت و منطق برنامه درسی رباتیک تربیتی در دوره ابتدایی نویسنده: منصوري گرگر رحيمه,حسيني خواه علي*,عالمي مينو,نيکنام زهرا صفحه: از 497 تا 518 کلید واژه: رباتيک تربيتيدوره ابتداييبرنامه درسيمنطق برنامهسازنده گرايي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 11 : بررسی نقش آزمونهای مجازی با کاهش استرس نویسنده: رنجدوست شهرام* صفحه: از 519 تا 527 کلید واژه: آزمونهاي مجازياسترس نگرانيهيجان پذيريواکنش هاي جسماني مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 12 : تاثیر طراحی بهینه فضای آموزشی بر ارتقای خلاقیت نویسنده: موحدي يزدان* صفحه: از 529 تا 535 کلید واژه: طراحيفضاي آموزشيخلاقيتشناختفناوري آموزش مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 13 : توسعه مدل ساختاری فرایندهای خلق دانش ملی با استفاده از ترکیب روش های دلفی و مدلسازی ساختاری تفسیری نویسنده: آذري آراني قاسم,رضايي نور جلال* صفحه: از 537 تا 552 کلید واژه: تکنيک دلفيخلق دانش سازمانيخلق دانش مليمدلسازي ساختاري تفسيريمديريت دانش مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 14 : تاثیر بوردهای هوشمند برافزایش انگیزه و یادگیری افعال چند کلمه ای توسط زبان آموزان انگلیسی بعنوان زبان خارجی نویسنده: علي بخشي گودرز*,زينعلي محمد,بختياروند مرتضي صفحه: از 553 تا 560 کلید واژه: بردافعالانگيزهزبان آموزاننگرش مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 15 : طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان ( به روش آمیخته ) نویسنده: اسمعيل نيا مژگان,کوهستاني حسينعلي*,معقول علي صفحه: از 561 تا 580 کلید واژه: آموزشمجازيتئوري داده بنياددانشگاه فرهنگيانبهبود کيفيت مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 16 : بررسی نقش شیوه آموزش دانشجویان بر ارتقا میزان خلاقیت آنها نمونه موردی، دانشجویان درس درک و بیان محیط در رشته مهندسی معماری نویسنده: بلادي ده بزرگ سيداحسان,کابلي محمدهادي*,حيدري علي اکبر صفحه: از 581 تا 592 کلید واژه: خلاقيتدرس درک و بيان محيطاستاد محوردانشجو محورآموزش مهندسي معماري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 17 : ارایه مدل طبقه بندی بر اساس سیستم استنتاج فازی و الگوریتم ژنتیک جهت تشخیص اختلال خواندن در دانش آموزان مقطع راهنمایی نویسنده: رضايي فهيمه,حسيني راحيل*,مزيناني مهدي صفحه: از 593 تا 602 کلید واژه: اختلال خواندنطبقه بنديمدل فازيالگوريتم ژنتيکمديريت عدم قطعيت مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 18 : ارائه مدل یادگیری الکترونیک بر رضایت مندی اساتید از یادگیری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نویسنده: سربلند خيراله* صفحه: از 603 تا 614 کلید واژه: يادگيري الکترونيکرضايت مندياعضاي هيات علميسيستم آموزشيواحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 19 : بررسی موانع توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا (مقایسه نظرات اعضاء هیات علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا) نویسنده: ميرزايي خليل*,سعدي حشمت اله,سپه پناه مرجان صفحه: از 615 تا 623 کلید واژه: شکاف ديجيتاليفناوري هاي آموزشياد دهي-يادگيريکيفيت آموزشيادگيري ترکيبي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 20 : طراحی و اعتباریابی الگوی شبکه اجتماعی مجازی مدارس ایران نویسنده: زارعي محسن,زارعي زوارکي اسماعيل*,علي آبادي خديجه,دلاور علي صفحه: از 625 تا 638 کلید واژه: شبکه اجتماعييادگيري شبکه ايمعلم شبکه ايدانش آموز شبکه ايمدرسه شبکه اي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: