فهرست دوره های نشریه : 6 دوره سال 1397 دوره 7, شماره 4 دوره 7, شماره 3 دوره 7, شماره 2 دوره 7, شماره 1 سال 1396 سال 1395 سال 1393 سال 1391 سال 1390
فهرست مقالات نشریه: فصلنامه گردشگري و توسعه, بهار 1397, دوره 7, شماره 1 10 مقاله 1 : بررسی مهارت های همدلی قومی-فرهنگی کارکنان هتل ها با مشتریان، مورد مطالعه: گروه هتل های پارسیان نویسنده: ايماني خوشخو محمدحسين*,شفيعي محمدعلي,مرجاني تيمور صفحه: از 179 تا 194 کلید واژه: کارکنان صف هتل هارفتار شهروندي سازمانيرضايت شغليمدل سازي معادلات ساختاري مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 2 : شناسایی پیشران های موثر بر وضعیت آینده گردشگری پایدار شهر کرمان با رویکرد آینده پژوهی نویسنده: علي اکبري اسماعيل*,پوراحمد احمد,جلال آبادي ليلا صفحه: از 156 تا 178 کلید واژه: گردشگري پايدارشاخص هاي پايداريکرمانآينده پژوهيMICMAC مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 3 : بررسی عوامل اثرگذار بر انگیزه گردشگران رویداد در انتخاب مقصد گردشگری و اثر آن بر وفاداری گردشگران (نمونه موردی: جشنواره گل و گلاب قمصر و نیاسر) نویسنده: شاطريان محسن*,کياني سلمي صديقه,شيخ زاده فاطمه صفحه: از 135 تا 155 کلید واژه: انگيزه گردشگرانميزان وفاداريجشنواره گلابمقاصد گردشگريگردشگري رويدادي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 4 : تحلیل و ارزیابی اثرات بالقوه زیست محیطی اجرای طرح گردشگری در بخش صفائیه شهرستان خوی نویسنده: اصغري سراسکانرود صياد*,تقي لو علي اکبر,اصغري سراسکانرود صالح صفحه: از 118 تا 134 کلید واژه: ارزيابي زيست محيطيطرح گردشگريصفائيهمدل لئوپولد مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 5 : پهنه بندی اقلیم-گردشگری در راستای توسعه ی گردشگری شهری (مطالعه ی موردی: شهرهای استان کرمان) نویسنده: کريمي صادق*,غضنفرپور حسين,حسام پور امير صفحه: از 101 تا 117 کلید واژه: اقليم گردشگريتوسعه ي گردشگري شهرياستان کرمانTCI مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 6 : بررسی و تحلیل نقش و اثرات توسعه ی گردشگری بر توزیع درآمد در استان های ایران نویسنده: خانزادي آزاد*,فلاحتي علي,حيراني زهرا صفحه: از 84 تا 100 کلید واژه: استان هاي ايرانتوزيع درآمدتوسعه گردشگريداده هاي تابلويي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 7 : تاثیر تصویر برند، قیمت، اعتماد و ارزش بر قصد رزرو اینترنتی هتل ها (مورد مطالعه: هتل های شهر اصفهان) نویسنده: خليليان گورتاني سميه,دائي کريم زاده سعيد* صفحه: از 61 تا 83 کلید واژه: رزرو اينترنتي هتلتصوير برنداعتمادقيمتارزش مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 8 : اولویت بندی معیارهای مدیریت عملکرد سازمانی برای صنعت هتل داری براساس رویکرد تلفیقی دلفی فازی و برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: هتل های چهار ستاره استان یزد) نویسنده: کروبي مهدي*,ميرفخرالديني فائزه السادات صفحه: از 41 تا 60 کلید واژه: مفهوم عملکردمعيارهاي مديريت عملکردمديريت عملکرد در صنعت هتلداريروش دلفي فازيرويکرد برنامه-ريزي ترجيحي فازي لگاريتمي مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 9 : ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستانی در استان قم با رویکرد توسعه گردشگری پزشکی با ترکیب فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی و روش تودیم نویسنده: رضايي نور جلال*,محبتي محمدرضا,معصومي کاشاني محمدحسين صفحه: از 20 تا 40 کلید واژه: گردشگري پزشکيگردشگري سلامتکيفيت خدمات درمانيروش توديم مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: 10 : تحلیل اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فناوری اطلاعات پیشرفته بر ارزش ویژه برند گردشگری سلامت نویسنده: شيرمحمدي يزدان,هاشمي باغي زينب*,شاهسون نسترن صفحه: از 1 تا 19 کلید واژه: ارتباطات يکپارچه بازاريابيفناوري اطلاعات پيشرفتهارزش ويژه برندگردشگري سلامتتصوير برند مراجع: (0) استنادها: (0) بارگیری متن کامل: